Hejsa:0)
Først vil jeg sige at jeg ved hvordan du har det. Da jeg fik min datter gik jeg tre måneders helvede igennem for at få amning til at køre.
Ville det så gerne og følte også lidt presset fra omverdenen.
FAkta var, at Asta var ekstremt dårlig til at sutte, havde en meget lille mund og jeg havde kæmpe mega store bryster. Hun kunne ikke få ordentligt fat og hun havde probelmer med at danne vakum( hun kunne helle rikke sutte på sutten rigtigt, vi fik tjekket tungebåndet, og det fejlede igenting)
Det var et helvede, det gjorde så ondt, og hun gnubbe hul på begge brystvorter, fordi hun brugte hendes gumme. Den ene brystvorte var faktisk gnavet halvt af. Det blødte og gjorde ved.
Jeg var anspedt, ked af det og i smerte og dette kunne Asta sagtens mærke, så det gik bare ikke. Min sundhedsplejeske var forstående, men prøvede også a få mig til at forsætte.
Men en dag blev det for mget, Da jeg lagde hende til, gjorde det så ondt at jeg spjættede og kom til at skrige højt. Min mor var der, og hun sagde: Nu henter jeg flasker og erstatning.
Det var den bedste beslutning jeg havde taget. Det var som at få en anden sig selv og en anden datter.
Der var intet jeg hellere ville end at amme, men man skal stoppe mens legen er god. Amning er ikke alt hver, og det vigtigste synes jeg er AT MAN SELV SÆTTER GRÆNSEN OG SIGER STOP!!!
Så jeg synes bestemt du skal holde fast i din beslutning, og hvis din læge ikke vil give dig stoppe pillerne, så tror jeg jeg vil henvende mig på fødegangen. Men det er jo ikke sikkert du har brug for pillerne til at stoppe.
Knus
Christina, som ved lige hvordan du har det.
(Ps venter nu mit andet barn, og vil bestemt prøve amning igen, og håber så meget på det bare funger, men gør det ikke, tjah så er det det:0)