nadi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. november 2009

bette

hvad er det for noget med den nye plan for huset?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Nadi

Jamen det var jo meningen at vi skulle have væltet en væg så vi fik et stort åbent, lyst og dejligt køkkenalrum. Det kommer bare desværre til at koste en formue pga el (og den slags penge har vi ikke), så den plan har vi droppet. Men som bonus får Lillesøster et større børneværelse i stueetagen og værelset på 1. sal bliver kontor/gæsteværelse istedet for.

Så alt i alt er jeg egentlig godt tilfreds, skal bare lige have sendt de nye mål til ham der er igang med at lave et tilbud på et køkken til os.

Håber du forstod lidt af det, ellers må du jo komme ud og kigge

Anmeld

16. november 2009

Louise mortil4

spændene med jeres nye bygge planer, ja der kan hurtigt komme udgifter til man ikke lige havde regnet med (desværre)

Anmeld

16. november 2009

Nadi

mortil4 skriver:

ihh mange tak tøser

Den skal vist over i en anden tråd

Anmeld

16. november 2009

Louise mortil4

ja sorry, ved ikke lige hva der gik galt, troede lige jeg kunne nå at rette den inden der var nogen der så den

Anmeld

16. november 2009

Nadi

Sådan kan det jo gå engang imellem

Anmeld

16. november 2009

bette

okay det var bare fordi du skrev du havde grædt.. så skulle lige høre hvorfor..
men det skal da nok blive godt

Anmeld

16. november 2009

Nadi

bette skriver:

okay det var bare fordi du skrev du havde grædt.. så skulle lige høre hvorfor..
men det skal da nok blive godt

Ja jeg var total tudeprinsesse igår, det gikikke lige efter min plan. Havde lige glædet mig til et stort dejligt åbent køkken. Så blev jeg bare lidt frustreret over at det ikke lykkedes, men som jeg også skrev, så er jeg godt tilfreds nu.

Anmeld

16. november 2009

bette

Nadi skriver:

Ja jeg var total tudeprinsesse igår, det gikikke lige efter min plan. Havde lige glædet mig til et stort dejligt åbent køkken. Så blev jeg bare lidt frustreret over at det ikke lykkedes, men som jeg også skrev, så er jeg godt tilfreds nu.

okay på den måde.. men er glad for du er tilfreds nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.