Kønsscanning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. november 2009

linemus

Manden vil gerne have kønnet at vide til md scanning, men hvis vi skal fortælle det til nogen, vil jeg være helt sikker på, det er rigtigt - allermest af hensyn til Sebastian, der brændende ønsker sig en lillebror. Derfor går jeg og tænker på kønsscanning eller 3D scanning.

Jer, der har prøvet det: hvornår fik I det gjort, hvad kostede det, og kan de tage fejl??

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

BK

Hvad med bare at spørge når du skal til MD-scanning...

Der fik jeg det afvide begge gange og de var rigtige begge gange...

Anmeld

15. november 2009

Kristina V

vi fik lavet en i 17 uge.. Det gav vi 500 kr for, og fik en dvd med en masse billeder. Vi havde Karoline med og det var en rigtig go oplevelse for hende..

ved hende viste vi det ikke, men havde gættet på en pige. Denne gang ska vi have en dreng

Anmeld

15. november 2009

Rasmine

http://www.scanningsjordemoderen.dk/ContentId/2/Default.aspx

Jeg fik sådan en scanning af Lars i ekstra fødselsdagsgave, aner ikke hvad det kostede, men tror det står i linket. Hun var super sød og professionel. Og man kunne se boller, tap og det hele.  Desuden kan man jo se ansigtstrækkene, og jeg synes faktisk at han lever op til det vi så dengang...

Har faktisk ikke set filmen, som vi fik på disk, og billederne ligger i et rør, men det er fedt at vide at Rasmus på et tidspunkt vil sidde med store øjne og kigge på sig selv....

Anmeld

15. november 2009

Rasmine

Hov, fik gaven i april, og blev vist scannet i maj, altså et par måneder inden termin....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.