Mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. november 2009

linemus

Hvor tidligt kunne I mærke liv, da I var gravide 2., 3., 4. gang, og hvornår kunne I mærke det regelmæssigt?

Jeg er vist lidt utålmodig denne gang. Jeg er sikker på, jeg mærkede den i tirsdags, men der har ikke været noget siden.

Line uge 15 vist nok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Lise

Hej Line,

Jeg mærkede en masse udefinerbart gennem nogle uger... tror måske jeg var i 19. uge første gang jeg var sikker på at det var lillebror der gav sig til kende (og ikke bare gaaaz). Der gik dog endnu tre uger før jeg mærkede ham regelmæssigt. Han er stadig en stille fyr - sammenlignet med sin storebror...

Anmeld

15. november 2009

Tikki

Med Iza mærkede jeg det først i uge 20, da min moderkage lå foran. Så hun sparkede hårdt, da jeg mærkede hende første gang. Med Malthe mærkede jeg det meget forsigtigt første gang med sikkerhed i uge 14, da moderkagen lå bagved. Det var vildt syret - som små sommerfugle på indersiden af maven (eller en prut på afveje...vi skal jo heller ikke gøre det FOR romantisk).

Anmeld

15. november 2009

bette

Jeanette skriver:

Med Iza mærkede jeg det først i uge 20, da min moderkage lå foran. Så hun sparkede hårdt, da jeg mærkede hende første gang. Med Malthe mærkede jeg det meget forsigtigt første gang med sikkerhed i uge 14, da moderkagen lå bagved. Det var vildt syret - som små sommerfugle på indersiden af maven ( eller en prut på afveje...vi skal jo heller ikke gøre det FOR romantisk).

hahah må altså lige dø af grin af din kommentar....

Anmeld

16. november 2009

Chris H

Jeg mener det var i uge 18 at jeg mærkede liv her 2. gang

Christina

Anmeld

16. november 2009

Muffinmus

1 gang uge 15

2 gang uge 16

Anmeld

16. november 2009

Tynen

Jeg er næsten overbevist om at jeg mærkede det i uge 15-16 stykker ger anden gang.

Mærkede i uge 17 første gang..

Trine - Med noget lydende som kat i babyalarmen - MIIJAAAAAAAAAAAAWRÆÆÆÆLLLLLL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.