Så er jeg dælme gået på ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
0 svar
0 synes godt om
18. april 2008

Muffinmus

Mærkeligt at vide at ens barsel er HELT slut. 'Det næsten hele år man havde glædet sig til at nyde er bare GONE. Fatter det slet ikke. Han er jo næsten lige kommet ud til os(bliver godt nok snart 10 mdr) og forstår ikke hvordan han er blevet så stor. Nå, men nu holder jeg ferie til den 5 maj som er første dag tilbage i det danske forsvar. Ved ikke helt hvordan jeg har det med det nu, mange af mine kollegaer er væk og er andre steder derude nu. Vil da stadig møde dem i ny og næ, men det bliver ikke som før. Flyvestationen er jo enorm stro og har mange med arbejdere. Mine arbejdestider er også lavet om så jeg nu kan få alm dagvagter til kl 15.30 lidt længere til kl 16.45 eller helt til kl 19.00. Den sidste er ny og synes sgu det er en meget lang arbejdes dag når man også har næsten 1 times kørsel hver vej. Puha,men får dog kun de gode vagter mesn min mand er væk. Får heller ingen nattevagter, da det jo ikke kan lade sig gøre med William. Så må jo bare glæde mig over at få de gode vagter de første 2 mdr på arbejde..frygter bare de så overfalder mig med skod vagter, nattevagter, weekend vagter osv når min mand er helt hjemme igen. ØV. Nå, men måske brokker jeg mig for meget på forhånd, må vel vente og se:)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.