Så er suppen sat over, ihhh hvor det dufter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

515 visninger
10 svar
0 synes godt om
14. november 2009

Hyner

Ja vi skal så ha oksekødssuppe i aften med supperis... Hva med Jer hvad skal i ha????

Krams Henriette -12+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Marco2

Vi skal til 18-års fødselsdag, så jeg ved ikke hvad der er på menuen idag.

AG

Anmeld

14. november 2009

BK

Vi skal have bøf med løg....

Anmeld

14. november 2009

Millebasse

Vi blev lige pludselig ringet op af nogle venner og inviteret på aftensmad, så aner ikke hvad vi skal have

Anmeld

14. november 2009

ivfmarie

hva satan Hysner.. Du er da levet helt vil korny!? Mmmm hjemmelavet ko-suppe..mmmm

Jeg skal til klubfest så det bliver vel en eller anden masseproduceret 3-retters sag.

Anmeld

14. november 2009

Susan1978

vi skal have mad a la Jannik...

han har gang i nogle ovnkartoffler  og nogle kyllingefilleter dyppet i kornflakes og nødder... med beanaise og grøntsager..

Anmeld

14. november 2009

Helle30

Vi SKULLE have haft kyllingefilleter med kartoffelkroketter, salat og bearnaise, men Niels' onkel og moster er næsten lige kørt, og vi har spist boller og drukket kaffe til kl. 17, så kyllingen bliver snittet til kylling i karry i morgen i stedet, og så spiser vi en bolle mere, hvis vi er sultne senere.

- Helle

Anmeld

14. november 2009

Lise

Vi skal have bagte kartofler, hvidløgsflute, hvidløgssmør,bøf, salat og noget dressing.. total 80'er menu

Anmeld

14. november 2009

Lene76

Lise skriver:

Vi skal have bagte kartofler, hvidløgsflute, hvidløgssmør,bøf, salat og noget dressing.. total 80'er menu

hehe ja i mangler bare ananas ring med hønsesalat

Anmeld

14. november 2009

Hyner

ivfmarie skriver:

hva satan Hysner.. Du er da levet helt vil korny!? Mmmm hjemmelavet ko-suppe..mmmm

Jeg skal til klubfest så det bliver vel en eller anden masseproduceret 3-retters sag.

Jaha... Når det er suppe, så bliver jeg gerne hjemme en lørdag for at mixe det sammen... Suppe køber jeg aldrig, den SKAL være hjemmelavet!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.