Karoline er blevet syg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. november 2009

Kristina V

og manden har også lige lagt med influenza.. Tænker lidt om det kan være den der Influ A. Har talt med vagtlægen da jeg er gravid, og ikke helt ved hvordan man skal forholde sig. Han mner jeg ska vaccineres, men må nok indrømme at jeg ikk har den vilde lyst til det, når man ikke kan sige mere.

hva ville i gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

Lise

Jeg ville lade være.. Der går ca 14 dage (har jeg hørt) fra at man bliver vaccineret til det virker. Så det er jo for sent.

Min kæreste har også været syg i denne uge, og mange børn i Simons vuggestue, men jeg har altså ikke fanget noget.

Hvis du ellers er sund og rask, så er der ikke noget farligt ved at få influenza..

God bedring med dem!

Lise

Anmeld

14. november 2009

ivfmarie

Åhhh.. jeg ved det snart ikke . Jeg har set lidt på hvad vi anbefaler på gyn-adelingen på mit arbejde, men jeg kan ikke rigtig blive klog på det... Hvor langt er du? der er vist forskellige anbefalinger ahængigt om de er i 1. eller 2. trimester.

Jeg er ikke i tvivl selv - jeg vil ikke vaccineres. Men når der er et lille liv der skal tages hensyn til, så er sagen jo lidt anerledes.

Jeg synes du skal følge din læges anbefaling, mon ikke han ved bedst (Forhåbentlig, da !! )

God bedring til Karoline og manden, og "pøj pøj" til dig.

Marie - med to x H1N1-børn, og endnu ingen tegn på sygdom hos mig selv

Anmeld

14. november 2009

Anja

Jeg er endnu ikke blevet klog på, hvad det er der skulle kunne ske med den lille ??

Umiddelbart synes jeg, at man efterhånden har hørt så meget for og imod den vaccine, at jeg nok ville vælge at lade være. Tror jeg ville ønske en mere entydig retningslinie ..... og ja, som Lise skriver, så siger de jo, at den har toppet eller gør det ganske snart.

Anmeld

14. november 2009

Kristina V

Altså lægen sagde at den er blevet blæst meget op. Godt nok kunne man ikke dokumentere der intet ville ske, men han anbefalede mig at få den. Er sku godt nok itvivl.

Karoline er bare dvask. Manden er på job, så har lokket min far på apoteket efter tamiflu til hende. Så vi sidder og hygger lidt i sofaen med Micky mouse...

Anmeld

14. november 2009

Lene76

Kristina V skriver:

Altså lægen sagde at den er blevet blæst meget op. Godt nok kunne man ikke dokumentere der intet ville ske, men han anbefalede mig at få den. Er sku godt nok itvivl.

Karoline er bare dvask. Manden er på job, så har lokket min far på apoteket efter tamiflu til hende. Så vi sidder og hygger lidt i sofaen med Micky mouse...

oki så må det være slemt med hende hvis de gir tamiflu, begge mine unger har osse været ramt. Min lægen sagde at det sku være ritig slemt før de gav det da der sku være nok til alle de rigtig slemme tilfælde, hun sagde osse at det il være bedre for kroppen at klare det selv...... Viktor er heldigvis ovenpå igen, MIlle har været feberfri indtil igår hvor det højefeber kom igen så vi hygger bare lige et par dage mere......

go bedring, osse til alle jer andre med syge unger

Lene som heldigvis ik selv er ramt (endnu)

Anmeld

14. november 2009

Kristina V

Lene76 skriver:

oki så må det være slemt med hende hvis de gir tamiflu, begge mine unger har osse været ramt. Min lægen sagde at det sku være ritig slemt før de gav det da der sku være nok til alle de rigtig slemme tilfælde, hun sagde osse at det il være bedre for kroppen at klare det selv...... Viktor er heldigvis ovenpå igen, MIlle har været feberfri indtil igår hvor det højefeber kom igen så vi hygger bare lige et par dage mere......

go bedring, osse til alle jer andre med syge unger

Lene som heldigvis ik selv er ramt (endnu)

Karoline har været i et udrednings program for immunefekt, så defor vuderede lægen efter de defekter hun har haft, + hun også har astma..

Manden har os lige haft en tur hvor han fik tilbudt det, da han har astma. 

/kristina - som virkelig ikk håber hun bliver smittet....p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.