Lauras vej til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Og manglede +10kilo efter de første nemme 16kilo

Hold da op! Så kan jeg vist prise mig lykkelig for de sølle 10 kg. jeg tog på under hele graviditeten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Tak. Hvor er du sød. Men du har vel ikke været væk fra baby i 14 mdr.

Jeg graver mig da lige ned!!!!!!!!

(Tænkte: FUUUUUUCK der er noget jeg har misforstået, der)!

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Jeg graver mig da lige ned!!!!!!!!

(Tænkte: FUUUUUUCK der er noget jeg har misforstået, der)!

Jeg sidder lige og slår mig på lårene af grin over dig Min Fb er fra november 2009, men blev bragt til live af Kirle som havde læst den...

Du sjaw!

Anmeld

2. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Jeg sidder lige og slår mig på lårene af grin over dig Min Fb er fra november 2009, men blev bragt til live af Kirle som havde læst den...

Du sjaw!

Jeg skulle da bare lige læse den lille tekst der står nederst med, hvor gammel Laura er ;-) NEVER MIND!!! Jeg har dummet mig 

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Jeg skulle da bare lige læse den lille tekst der står nederst med, hvor gammel Laura er ;-) NEVER MIND!!! Jeg har dummet mig 

Vi behøver vist ikke træde mere i det. Case closed!

Anmeld

2. januar 2011

B&J

åhh hvor er hun bare en dejlig lille pige.... så lækker... og kunne ikke stoppe med af grine da du skrev af din veninde havde støvler på og du smed hende ud hihihihihi åhh ha da hihihihihi

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

B&J skriver:

åhh hvor er hun bare en dejlig lille pige.... så lækker... og kunne ikke stoppe med af grine da du skrev af din veninde havde støvler på og du smed hende ud hihihihihi åhh ha da hihihihihi

Jeg ved det godt Da hun kom slæbende med alle de våde håndklæder fra badeværelser, bed jeg også af hende med følgende bemærkning: "Hvor skal du hen med de håndklæder?!" Hendes svar: "Jeg vil bare hænge dem til tørre på dit tørrestativ!"

Anmeld

2. januar 2011

B&J

Baagøe skriver:

Jeg ved det godt Da hun kom slæbende med alle de våde håndklæder fra badeværelser, bed jeg også af hende med følgende bemærkning: "Hvor skal du hen med de håndklæder?!" Hendes svar: "Jeg vil bare hænge dem til tørre på dit tørrestativ!"

hihihhi.... så godt.... skagt man kan sige og gøre de mest sjovste ting

Anmeld

2. januar 2011

Pige2009

B&J skriver:

hihihhi.... så godt.... skagt man kan sige og gøre de mest sjovste ting

Ja, jeg lider vist af rengøringsvanvid og hader rod!

Anmeld

2. januar 2011

B&J

Baagøe skriver:

Ja, jeg lider vist af rengøringsvanvid og hader rod!

ja men sejt du tager det så køligt lige midt i det hele kommer rengøringskonen op i dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.