"Juli-tradition..." Et forslag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2009

..

Juni og januar lyder super..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2009

Helle30

Jeg synes også, det er en glimrende idé. - Alle ideer om at mødes er glimrende i  min bog.

Jeg antager, at hensigten med dit forslag er, at alle der gerne vil deltage så har mulighed for at "låse" den weekend, så vi på den måde kan samle så mange som muligt og undgå, at vi til sidst sidder 5 gamle damer og drikker portvin og spiser mmf-overtrukkede vandbakkelser?

Det er et udmærket tiltag, men hvis det skal lykkes at samle så mange som muligt, så kræver det også, at vi  vil - og at alle så prioriterer den aftale vi har lavet på en given dato.

Jeg synes faktisk, vi har været i rimelig god tid med dato og sted, hver gang vi har mødtes. Og dog kan der komme alverdens tænkelige (og utænkelige) ting i vejen, så vi alligevel ikke bliver så mange til sidst.

Men fint nok at starte med en ulastelig planlægning. - Mener jeg.

Helle

Anmeld

13. november 2009

ka li ja

jeg er helt klart også med på den der!!!!!

det ville da være super fedt

Anmeld

13. november 2009

Louise mortil4

jeg er også med og Juni g Januar lyder som en rigtig god ide.

Anmeld

13. november 2009

Siber

jeg synes jo også det er en ski god ide, men jeg ved altså ikke om jeg kan overholde det når jeg nu bor så langt væk. Ved godt at det ikke at det mest positive udgangspunkt. Jeg vil jer jo helt vildt gerne, men jeg har altså også bare en familie og venner der også skal prioteres. Det koster alligevel et par 1000 at flyve.

Men jeg synes det er en helt vildt godt ide.

hvem ved det kan jo også være at jeg når at flytte tilbage igen, man ved aldrig!

Knus Siber, der synes mædde er fuld af gode ideer!

Anmeld

13. november 2009

Anja

Synes ideen er super god, men skal så også være ærlig at sige, at det nok ikke vil være top prioritet hjemme hos os. Jeg ved at manden under ingen omstændigheder gider deltage, så det er mit projekt alene.

Men det kan såmen også være godt at få luftet ørerne alene

Anmeld

13. november 2009

ivfmarie

Jeg vil altid gerne mødes med jer!

Og det kunne da være rigtig geil hvis vi kunne få mænner med en dags tid - meeen jeg tvivler nu på at min man ville være til at overtale.. Men måske kunne jeg finde en anden og tage med til lejligheden?

Jeg ville nok synes at juli og februar passer bedre.. men det er jeg jo nok ene om - er der ikke noget med at der er en del fødselsdage i juli

Marie

Anmeld

13. november 2009

ka li ja

ivfmarie skriver:

Jeg vil altid gerne mødes med jer!

Og det kunne da være rigtig geil hvis vi kunne få mænner med en dags tid - meeen jeg tvivler nu på at min man ville være til at overtale.. Men måske kunne jeg finde en anden og tage med til lejligheden?

Jeg ville nok synes at juli og februar passer bedre.. men det er jeg jo nok ene om - er der ikke noget med at der er en del fødselsdage i juli

Marie

jeg vil gerne være din mand. jeg har heller ikke nogen at tage med alligevel

Anmeld

13. november 2009

Lise

Ideen er som sådan fin  Men hvad skal mændene nu med for??? Tager vi ikke netop afsted til disse arrangementer for at blive fri for dem? Eller er det bare mig?  

Jeg kunne næsten ikke finde to mdr der passede værre end juni og januar - udover juli og december naturligvis  Men juni er og bliver en eksamensmåned for mig, og i januar vil jeg for altid have pisse travlt på arbejde, hvilket kan betyde mange sene aftener, og så ville det ikke blive set som noget positivt at jeg strøg afsted alene en weekend...

Anmeld

14. november 2009

Nadi

SUPER god idé! Jeg er klar. Og januar-juni lyder bare helt perfekt i mine øre.

Jeg holder nok lidt med Lise: hva skal mændene nu med for  

Tror mere jeg er til, hvis vi engang holdt en kæmpe sommer-fest med mand og børn, uden at det skal være noget fast.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.