jeg forståre det dælme ikke???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. april 2008

Loggidut

hvorfor er vores samfund blevet sådan at en sag skal på tv før man gør noget ved det?

den sag med lille Jørn, og hans bror Mads, den skal dælme kulegraves på det groveste nu, for at se hvor man har trådt i spinaten henne...men havde det ikke været sendt ud på tv, så havde man ikke gidet at røre ved den sag overhovedet...så sidder der en dum chef i tv og siger man istedet for at havde varetaget barnets tarv, har varetaget forældrenes tarv...gu har man da ej! man har tværtimod gjort alt for den stakkels mor skal helt ned og ligge...det er dælme kun kommunens pengekasses tarv der er blevet varetaget...

aj jeg er såååå vred, og i stedet for at kuglegrave det lort man har lavet, hvad så med at bruge tiden på alle de nye børn som sidder på samme måde....fååårk jeg eksplodere om lidt...sorry skulle ha det ud...sorry! >(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

Nadi

Det er utroligt!!!

Men sådan er det jo også med kontant, basta og alle de der slagt programmer. Forstår godt nok heller ikke at før politikerne og andre først får øjnene op for hvordan det står til.

Argh!!! Bliver så sur.

-Nadia

Anmeld

17. april 2008

Tynen

Ja, det er trist at det skal være sådan!

Overvejer sgu næsten selv at ringe til et program bare for at få det P-pladshelvede til at gå op!
Der er ingen der tager en seriøst, eller har i sinde at hjælpe en selvom man trygler om det!

Sørgeligt - Men sådan skal det nok være!

Trine

Anmeld

17. april 2008

Loggidut

lige nøjagtigt...det var det jeg mente nadi....man skal se dyr blive transporteret på kummerlige manere før man selv åbner øjnene, og før politikerne åbner glukkerne...og så glemmer man dem igen i et stykke tid...og det er det samme her...man skal lige se det på tv, og blæse debatten op...og så glemmer man dem, og om 10 år laver man en opfølgning på hvordan det gik lille mads!

hvor mange af jer tænker på sagen om fra det hus med de evnesvage, hvor de blev mishandlet på det groveste...???

hvor tit tror du politikerne tænker på det idag?

nej jeg er også bare vred lige nu...vred over at ingen kunne råbe de ansvarlige op før skaden skete med lille mads, eller med dyrene, eller...ja jeg kan jo bare blive ved!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.