uha, nej, det er da ikke din skyld:-)
Jeg har ALDRIG fået den mindste forklaring på hvorfor jeg kun åbnede mig 2 cm første gang på 45 timer...intet overhovedet de kunne fortælle mig.....
Men igen, 2 gang gik helt anderledes og efter 8,5 times veer kom prinsessen ud og det var så fedt at vide man kunne selv jo.
Igen igen, kan ikke råde dig, men for mig var det klart det bedste at jeg gav det et forsøg......de lader jo som regel ikke en ligge ret længe når man har fået et KS, før de kan se om det går den rigtig vej.....
De tjekkede mig konstant fordi de vidste det kunne endni et ks, men det kom slet ikke om fordi ALT are kørte lige efter bogen som alle andre normle kvinder der føder selv.
Uha, ville sådan ønske du kunne opleve en fødsel selv, men tør du ikke give det chancen så er det jo det.
I hvert fald skal du vide de som regel er meget samarbejdsvilligt under fødslen...hvis de kan se det ikke glider som det skal foreslår de jo netop selv at de kan foretage et KS...og det er altsaå sjældent det ender i et KAS igen, netop fordi de har føling med dig.
Og igen, du har 70 % chance for rent faktisk at føde fint og flot selv, især du når du nu ved du ikke har et smalt bækken eller andre lign ting der står i vejen. Det var dit barn der ikke samabrjde, ikke dig:-)
Anmeld