ivfmarie skriver:
Jeg bruger også mest "jeg".. Jeg tror det laver mindst forvirring i længden.
Det sker da at jeg bruger Mor om mig selv - mest hvis ungerne er virkelig pyldrede.... "Nååårhh... kom, så skal Moar puste..."
Tilgengæld sig Casper og jeg Far og Mor til hinanden.. som et tusse-gammelt ægtepar
. Men så slipper ungerne for at blive forvirrede over gloser som Nar og Idiot
(not!!)
Harh harh
Her har Nova Maria brugt "dig" om sig selv siden... jeg ved ikke hvornår, men det er huleme længe. Hun fangede engang, hvor vi så billeder eller hendes spejlbillede og altid sagde "det er dig" og siden har hun været overbevist om, at hun er dig.
Den sidste uges tid, er hun dog begyndt at eksperimentere lidt med min i stedet for "den er din," når hun synes, noget er hendes.
Men prøv lige at forklare forskellen på dig og mig og min og din til sådan en størrelse... Manner. Jeg prøver stadig, men det er endnu ikke lykkedes.
Til gengæld øver jeg mig så også i at sige jeg i stedet for mor om mig selv, for det har jeg heller ikke været god til. I starten ville man jo gerne lære dem, at man var mor og far osv., så det er vel også først nu, det er ved at være relevant, at man også hedder Jeg, når man omtaler sig selv... I hope. 
Knus Birgitte
Anmeld