Total kårnlækker, og total færdig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Rasmine

Bybus ind til byen (Mille's valg)

I H&M og købe stort ind af...strømper...

På vaffelbod og få (usund) frokost, chokoladetærte med is til ungerne, og vaffel med is til mig..

På museet og se film om dengang Viborg brændte.

I boghandel og tjekke om man kan købe Shopaholic og baby i paperback, det kunne man ikke.

Med bybus hjem igen...

Nu er man jo helt kvæstet, så nu ser ungerne hver deres film, men en hyggelig dag alt i alt (indtil videre)

Tager virkelig hatten af for dem som kan være fuldtids-soccermom-mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Nadi

Jeg tager hatten af for dig!!

Det lyder nu ellers som en super hyggelig dag  Var det inde på det der museum på Hjultorvet der viste den film?

Anmeld

12. november 2009

Rasmine

Nadi skriver:

Jeg tager hatten af for dig!!

Det lyder nu ellers som en super hyggelig dag  Var det inde på det der museum på Hjultorvet der viste den film?

Ja, ungerne kom ind gratis.

Jeg kostede 40 kr. (billig som altid)

Filmen varede 7 min.

Derefter gik vi en ultrakort tur (mest for at finde ud)

Mille havde for en måneds tid siden set filmen med børnehaven, og har ikke snakket om andet siden,

Det var faktisk ret spændende.

Anmeld

12. november 2009

ivfmarie

Hey...

Du klarer det sgu da flot - altså sådan iforhold til at du slet ikke er ret god til det med små-børn.

Min dag hjemme med ungerne er blevet til 11 forskellige films, 35 slagsmål (stoppet liige på kanten af knoglebrud), frokost bestående af kiks med smør, eftermiddagsmad bestående af æbleskiver og generel utilfredshed med ungernes manglende evne til selv at finde på noget at lave... .. True "domestic godess" I am ...

Anmeld

12. november 2009

ivfmarie

Hov.. jeg glemte lige: 

Jeg kostede 40 kr. (billig som altid)   ha ha ha!

Anmeld

12. november 2009

Rasmine

ivfmarie skriver:

Hey...

Du klarer det sgu da flot - altså sådan iforhold til at du slet ikke er ret god til det med små-børn.

Min dag hjemme med ungerne er blevet til 11 forskellige films, 35 slagsmål (stoppet liige på kanten af knoglebrud), frokost bestående af kiks med smør, eftermiddagsmad bestående af æbleskiver og generel utilfredshed med ungernes manglende evne til selv at finde på noget at lave... .. True "domestic godess" I am ...

Hahaha...

Med du? -Sådan var mit liv mens jeg havde "normale" arbejdstider... (Dvs da jeg ikke jobbede aften/døgn/weekend)

I LOVE MY HELE FRIDAYS!!!

Anmeld

12. november 2009

ivfmarie

Mebach skriver:

Hahaha...

Med du? -Sådan var mit liv mens jeg havde "normale" arbejdstider... (Dvs da jeg ikke jobbede aften/døgn/weekend)

I LOVE MY HELE FRIDAYS!!!

Åh jes.. fridage.. nice.

Jeg har 5 sammenhængende fridage (ons-søn) efter en weekendvagt, + fri mandagen før arbejdsweekenden. Det er satme lækkert!

Bare ærgeligt at mine fridage i denne omgang skulle bruges på at passe syge børn ...

Marie - nyder at ungerne lige nu har bestemt sig for at plage deres far lidt...

Anmeld

12. november 2009

Grynt

Hvor er I bare totalt lækker corny

Anmeld

12. november 2009

Marco2

Lyder da nu ellers som en hyggelig dag.

Tror også snart jeg vil ta' mig en fridag med Emsen og tage ud, fremfor at være hjemme på matriklen.

AG

Anmeld

13. november 2009

ka li ja

hold kæft hvor corny!! godt gået mædde

jeg var på biblo i går med ungerne, det var et hit. men er ellers heller ikke så god til at finde på og rent faktisk udfører det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.