om svedlugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Vidunderligeunger

MoarJ skriver:

Min kæreste har så det problem, men det er med nakken, han sveder som jeg ved ikke hvad... Og det stinker virkelig i hele soveværelset og hans nakke... Kan slet ikke holde det ud...

Det går lige i dyner og puder, og det vasker jeg 1 gang om ugen, for kan virkelig ikke holde det ud..

Er der nogen midler til dette?

Hvis nogen kender til det...

alimuminium klorid på flaske det kan fåes i matas hæld det på en vatrondel og dup det på nakken - det virker!!! op til en uge under mine arme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Mira0911

BlyViol skriver:

alimuminium klorid på flaske det kan fåes i matas hæld det på en vatrondel og dup det på nakken - det virker!!! op til en uge under mine arme

Tak for det... Det prøver vi...

Anmeld

12. november 2009

Sjl-msl-Mkl

TbCp skriver:

Hvad hvis man lige har barberet sig under armene? Svier det så eller er det til at holde ud?

Jeg tror det svier, men det er jo kun lidt tid. Vil jeg da tro..

Anmeld

12. november 2009

Tulle28

DatterMalou skriver:

Jeg tror det svier, men det er jo kun lidt tid. Vil jeg da tro..

Jeg ville ikke bruge det lige efter at have barberet - synes det svier RIGTIG meget så.

Anmeld

12. november 2009

Mullemus86

TbCp skriver:

Hvad hvis man lige har barberet sig under armene? Svier det så eller er det til at holde ud?

Hej.. Har selv brugt det en overgang.. Det gjorde bare SÅ ondt og blev ildrød, da jeg forsøgte mig efter barbering.. Kan ikke anbefales..! Jeg brugte det derfor ALDRIG, når jeg havde barberet mig.. Måtte gå over til at barbere mig hver anden dag, og så kunne jeg bruge det de dage, uden barbering.. Nogle kan måske barbere sig om morgenen og bruge det om aftenen, eller omvendt..

Anmeld

12. november 2009

malou

Jeg havde engang en svigerfar der var opereret pga hans sved. De fjerner vist svedkitlerne under armene... men ved ellers ingenting om det... spørg lægen

knus malou

Anmeld

12. november 2009

ønskebørn74

TbCp skriver:

Det gør vildt ondt!!! Og frarådes, jeg barberer om morgenen. Amoniumcloris anbefales at man bruger om aftenen og kun max hver anden dag, så det løser sig selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.