om svedlugt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.766 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg har en kæreste som har øget svedproduktion, eller hvad det nu hedder.. Han er yderst generet af det, han ønsker sådan set det bare skal stoppe.. Jeg har så hørt man kan købe noget i håndkøb, som man sprøjter på, så fjerner det lugten. Eller i hvert fald bare hænner det.

Nogen gode råd? Jeg har prøvet og google det lidt, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget..

Vh Sofie, som stadig elsker sin kæreste, selvom han nogen gange lugter lidt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Halbschön

DatterMalou skriver:

Jeg har en kæreste som har øget svedproduktion, eller hvad det nu hedder.. Han er yderst generet af det, han ønsker sådan set det bare skal stoppe.. Jeg har så hørt man kan købe noget i håndkøb, som man sprøjter på, så fjerner det lugten. Eller i hvert fald bare hænner det.

Nogen gode råd? Jeg har prøvet og google det lidt, men synes ikke rigtig jeg kan finde noget..

Vh Sofie, som stadig elsker sin kæreste, selvom han nogen gange lugter lidt..

Hej .. Min mor har samme problem, og hun bruger en antiperspirant fra apoteket - det er en roll-on... og den hjælper... hvad den helt præcis hedder kan jeg ik huske, men det er skrappe sager... ta en tur på apoteket og spørg

Knus!

Anmeld

12. november 2009

Tulle28

Det hedder Aluminiumklorid sprit og kan købes på apoteket - det svier rigtig meget når man kommer det på, men det virker!!

Anmeld

12. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Tak damer. Det undersøger jeg med det samme..

Anmeld

12. november 2009

ønskebørn74

Amonium clorid roll- on fra apoteket.. Den hæmmer svedproduktion og fjerner lugten fra sveden helt og den hjælper i 2-4døgn!!! Der er ingen duft i den, det påføres efterfølgende.. Dette synes jeg er skønt, så kan man altid dufte på sin egen måde til hver lejlighed.. Vær blot omhyggelig med at følge vejledningen og vær klar over at der kan forekomme kløe de første 15-30minutter det kommer på huden.. Det er normalt og gør intet..

Den er klasse, jeg bruger den selv... Havde samme problem

Anmeld

12. november 2009

ønskebørn74

Tulle28 skriver:

Det hedder Aluminiumklorid sprit og kan købes på apoteket - det svier rigtig meget når man kommer det på, men det virker!!

fås nu som roll- on... Bare super god!!!

Anmeld

12. november 2009

Tulle28

ønskebarn74 skriver:

fås nu som roll- on... Bare super god!!!

Tak!! Ja det er fantastisk

Anmeld

12. november 2009

Mira0911

Min kæreste har så det problem, men det er med nakken, han sveder som jeg ved ikke hvad... Og det stinker virkelig i hele soveværelset og hans nakke... Kan slet ikke holde det ud...

Det går lige i dyner og puder, og det vasker jeg 1 gang om ugen, for kan virkelig ikke holde det ud..

Er der nogen midler til dette?

Hvis nogen kender til det...

Anmeld

12. november 2009

TbCp

ønskebarn74 skriver:

Amonium clorid roll- on fra apoteket.. Den hæmmer svedproduktion og fjerner lugten fra sveden helt og den hjælper i 2-4døgn!!! Der er ingen duft i den, det påføres efterfølgende.. Dette synes jeg er skønt, så kan man altid dufte på sin egen måde til hver lejlighed.. Vær blot omhyggelig med at følge vejledningen og vær klar over at der kan forekomme kløe de første 15-30minutter det kommer på huden.. Det er normalt og gør intet..

Hvad hvis man lige har barberet sig under armene? Svier det så eller er det til at holde ud?

Anmeld

12. november 2009

TbCp

ønskebarn74 skriver:

Hvad hvis man lige har barberet sig under armene? Svier det så eller er det til at holde ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.