Verdens mest sexede... ??!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2009

ekzunz

qp skriver:

Ihh tak, synes jeg jo også selv....   

Han er model og kærester med Halle Berry (de har et barn sammen) ... Han hedder Gabriel Aubry

Nåååå - er det ham....?! Det blev jo ikke værre af at se reklamen.....Meeeen - pt. synes jeg vist alt med en puls er noget for mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2009

qp

Znuzke skriver:

Nåååå - er det ham....?! Det blev jo ikke værre af at se reklamen.....Meeeen - pt. synes jeg vist alt med en puls er noget for mig....

*LOL* så er det godt du har en mand, Znuske!

Anmeld

15. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ansemusen skriver:

Haha, havde ikke forventet at fx. Michael Scofiels (kan aldrig huske hans rigtige navn) var noget for dig. Men ja, glimt i øjet, stærk, mystisk, intelligent og faktisk ganske maskulin i serien!

Og tatoos

Min egen skatter er jo godt igang med sit ryg-stykke og går igang med arme og det bagefter Mums

Anmeld

15. november 2009

wamse

jeg kan nu godt finde nogle sexede mænd på den liste Fx er Gerad Butler total lækker, og ham ville jeg sgu godt bruge en nat på.

Anmeld

16. november 2009

Joan ( Smallie )

Han er sød

Se billede i fuld størrelse

Anmeld

16. november 2009

Kaufie

Milla-Victoria's mor skriver:

Og måske jeg bare er for ung,.... Meeeeen efter at have set den første film i Twilight serien.... så kan jeg altså ikke lade være med at sige MUMS til  Robert Pattinson  Jeg har endnu ikke fundet et godt billede af ham fra the real life.... Men som Vampyr er han nu ret hoooooot

Enig - så Twilight i aftes - og der kan man da ikke andet end at blive en anelse hot efter ham...... Selvom han ikke har et klassisk pænt ydre - måske netop derfor! Kanon castet til filmen!

Anmeld

16. november 2009

Slettet

George Clooney

Anmeld

16. november 2009

TbCp

Paul Rudd synes jeg også er lidt af en lækkerbidsken

Anmeld

16. november 2009

4kløver

Her er det johnny depp

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. november 2009

ekzunz

TbCp skriver:

Paul Rudd synes jeg også er lidt af en lækkerbidsken

Er det ham fra Knocked Up?? Han er nemlig totalt charmerende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.