Mors lille dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. april 2008

Marco2

Sidder og ser opfølgningen. Stortuder. Hvorfor f**** gør kommunen ikke noget for den stakkels dreng. Har lyst til at gå op og tage Emily op og knuse og kramme hende... Fortælle hende at jeg er her... puuh hvor er det bare hårdt at se... Ai altså...

Der må simpelthen sidde nogle kommunalt ansatte med den dårligste smag i munden. Og se hvad de er ansvarlige overfor. Føj!

AG - med tårerne trillende ned af kinderne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

ivfmarie

puuha!! Jeg har kvalme!

Hvorfor, HVORFOR!!? er der ikke nogen der slår i bordet og griber ind!?

FØJ!

Anmeld

17. april 2008

Loggidut

come on.....nu må det fandme da holde...

selv moderen er så klog at hun går på kommunen og informere dem om hun er gravid...hun gør sgu alt hvad hun magter, den stakkel...faktum er jo at hun gør det så godt som hun kan...men hvor fanden er alle dem der skulle støtte op om hende...aj hvor jeg tuder over de to drenge...de fik jo aldrig en chance!

jeg gik patou ned og vækkede mit syge barn, gav hende flaske, hvorefter jeg valsede ind og gav begge drenge et knus...

jeg er helt mentalt splittet af det program...det gør mig vred, ked og sørgelig, og nervøs for om jeg selv har magtet at give mine børn en ordentlig tilværelse....fååårk, jeg skal samle op på mig selv nu...for det gør bare så ondt!

jeg aner slet ikke hvor jeg skal vende mig hen for at få tankerne væk fra de to drenge!

Anmeld

17. april 2008

Nadi

Jeg kunne godt nok heller ikke holde tårene inde!! Både fordi jeg var ked af at Jørn og Mads blev udsat for så stort et svigt, men også fordi jeg simpelthen bare var så gal over at der kunne gå så lang tid og at det kunne ske igen!

Herhjemme er vi også blevet enige om at vi gerne vil være plejeforældre. Jeg kan simpelthen ikke holde ud at der er så mange børn som ikke får lov til at opleve en tryg og kærlig barndom.

-Nadia

Anmeld

17. april 2008

Lene76

mega hårdt at se det idag...... alt ens blod pumpede bare rundt og tårene sad parate til at springe ud når som helst...... trakisk at vi lever i et så rigt land og vi behandler hinanden sådan, for jørn og mads er jo ik de eneste:'( Jeg personligt kommer til at tænkte mange forskellige tanker efter sådan et program.... hvornår er det ok at tvangs sterliser folk, hvornår sku de ha fjernet jørn og ja hvorfor belv mads ik fjernet med det samme..... Kanon plejeforældre de har, syntes det er flot at hun siger sin mening og at hun er der for sin plejebørns mor. Kender ens som er plejemor, hårdt job som kræver sin mand, tager total hatten af for dem. Jeg vil personligt super gerne være det selv men pga plads i boligen kan det pt ik lade sig gøre..... det må være så fedt at gøre en så stor forskel i et barns liv. stort skuldreklap til alle plejeforældre knus Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.