Såååå sødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Kristina V

Min dejlige datter har fundet ud af der er et ord om hedder ikk.

Så når hun ikke er sulten mere siger hun : Karoline sulten mere ikke.

Eller når hun ikke vil i bad : Karoline bade mere ikke..

Der er bare så sjovt, for du er det rigtige sætninger, men med forkert ordopsilling. Nogle gange får hun ikke ind i sætningen så det lyder bedre, men det er da bare Såååå sødt

´Glæder mig til en mere.. hih

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Rasmine

Hahaha, HUSK at skrive dem ned...?

Vi har sådan nogle kinabøger, men i den fede udgave, hvor vi skriver guldkorn ned. I Mille's har vi feks også klistret små tegninger ind mv.

Anmeld

11. november 2009

Muffinmus

he he, hvor er det sødt:-)

Her er den der også...mest i for m af - Nej, jeg gider ikke

Anmeld

11. november 2009

Siber

ja de er sku sjove

Johanna har hørt ordet, du tarvlig, så det sagde hun til sin far, da han grinede af hende.

eller det er ikke sjovt, hvis man laver lidt spas, og hun lige pludselig skal være vigtig, så kommer det, det ikk sjov!

Anmeld

11. november 2009

Lulle25

Ja de er bare så søde. Mathilde er bare så god til at snakke. Hun siger bare hele tiden, ikke også mor, når hun fortæller noget. feks, hvis jeg laver adder på toilettet, skal vi på mcdonalds ikke også mor

Anmeld

11. november 2009

BK

her er yngling udtrykkene "Laver du?" "Kigger bare!" og "okay".

Anmeld

11. november 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Lidt sjovt, Caroline bruger også "ikke" på samme måde, og smider det som regel også om i slutningen af sætningen (Caroline sulten mere ikke fx.)

Har spekuleret på, om vi skulle bekymre os om det, men indtil videre gentager vi bare sætningen med rigtig ordstilling.

Anmeld

12. november 2009

Kristina V

Synes bare det er så sjovt.

Imorges vågnede jeg ved at Karoline sidder sig op siger - Mor færdig med at sove ikke?? Var død træt, men grinte bare så meget..

Anmeld

12. november 2009

Kaufie

Ja, der sker meget med sproget med det lille ord "ikke".

William har nogenllunde styr på det i sætninger a la " Maqyyyyn ik' blå, maqyyyyyn rød" (læs: Lynet McQueen)

Han kom også med en sød én i aftes, da jeg havde skældt ham ud fordi han gik og slog mig. Jeg gik tilsidst ind på badeværelset, fordi jeg kunne låse døren, så han ikke kunne følge efter. Han hyyylede i ½ minut før jeg kom ud - så sagde han " Mor sur - William ked a' det" Og så blev moren også ked af det, og kunne endelig forklare ham hvorfor jeg blev sur "William ik' slå mor - William slå far"  

Anmeld

12. november 2009

bette

hold da op... er måløs... så god er mikkel altså slet ikke til at tale..
skal man mon være bekymret? det sidste han har lært er elsker lej = elsker dig

men han laver normalt ikke sætninger som jeres..
når han er færdig med at spise siger han " mad mad" = tak for mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.