Puslebord eller bare puslepude??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.083 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. november 2009

siouxiee

Hej..

Jeg vil gerne høre fra de der har lidt baby erfaring.. Er det overflødigt med et puslebord og kan man nøjes med en puslepude, som man kan tage med sig rundt omkring i hjemmet?

Min veninde har begge dele, men siger at hun aldrig bruger puslebordet.. Og dså er det jo penge ud i luften

Mvh. Susie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Mca<3

siouxiee skriver:

Hej..

Jeg vil gerne høre fra de der har lidt baby erfaring.. Er det overflødigt med et puslebord og kan man nøjes med en puslepude, som man kan tage med sig rundt omkring i hjemmet?

Min veninde har begge dele, men siger at hun aldrig bruger puslebordet.. Og dså er det jo penge ud i luften

Mvh. Susie

Ville aldrig undvære mit puslebord ,,  Det jo en god arbejdsplads i den rigtige højde og alle ting er lige ved hånden

Anmeld

11. november 2009

vatten

Jeg ville klart foretrække puslebord til helt små børn. Jeg kom af med Mathias, da han var ca 1½år, men indtil da kunne jeg ikke undvære det.

Nyfødte har jo afføring i nærmest hver ble, og skal gerne vaskes med vand og ikke vådservietter. Så det er da lidt besværligt uden en fast pusleplads.

Anmeld

11. november 2009

Mumto3

Man behøver ikke at have et puslebord, men det er næsten uundværligt at have en fast pusleplads. Vi har boet to forskellige steder med småbørn, og begge steder lagde vi bare en puslepude ovenpå bordet ude i bryggereset. Så har jeg bleer, rent tøj, klude osv. liggede, og jeg har en håndvask med rindende vand i lige ved siden af. Det har fungeret perfekt!

Anmeld

11. november 2009

karinaliva

Jeg vil heller ikke undvære mit puslebord, synes også det er fedt og meget praktisk at ha'

Med min datter startede vi med at pusle ude på bordet i badeværelset, fungerede okay. Men synes vi brugte meget skabs/bord plads derude lige pludselig, så der ikke var så meget plads til håndklæder og div. badeværelse artikler.

Så vi fik ret hurtigt et puslebord i soveværelset i stedet, og det var altså rigtig fedt. Og det bruger vi også nu til lillebror, og har gjort det fra start af denne gang

Men vi har faktisk en res. puslepude bagved døren, som vi bruger når han skal i bad og det er super fint

Hilsen

Karina

Anmeld

11. november 2009

mor_sabina

siouxiee skriver:

Hej..

Mvh. Susie

Jeg vil sige du sagtens kan undvære puslebordet hvis du har bordplads vd siden af en vask hvor du kan installere et puslehjørne. Der er RIGTIG mange lortebleer i starten så det helt optimale er pusleplads ved siden af en vask. Jeg købte selv puslebord og havde lavet et lille hjørne på værelset, men allerede da vi kom hjem fra sygehuset så jeg lyset og flyttede puslepuden ud på badeværelset hvor den kunne være ved siden af vasken. Så jeg har slet ikke brugt mit puslebord.

Held og lykke, nogen ting finder man bare først ud af hvordan fungere bedst når baby har meldt sin ankomst

Anmeld

11. november 2009

Lillefe

Jeg ville heller ikke undvære!! Da nadia var lille men skulle jeg have købt nu tror jeg at jeg havde valgt et til at sætte på væggen.. for syntes ikke det var så godt med selve den komode jeg købte.. så havde jeg muligvis sat det op på badeværelset eller lign.

Anmeld

11. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Mens barnet er helt lille vil jeg mene det er svært at undvære et puslebord. Det er rart at have et sted hvor der er klude og rent tøj indenfor rækkevidde, og som man kan indrette lidt hyggeligt så barnet har noget at kigge på.

Til min datter købte vi er stor kommode som vi havde puslepuden på, og til min søn havde vi puden liggende på vores vaskemaskine. Så jeg vil mene at det ikke behøver at være et puslebord fra babysam til 3000 kr, men det er rart at have et fast sted

Anmeld

11. november 2009

siouxiee

Tusind tak allesammen.

Jeg har nu plads på badeværeslet, vedsiden af vasken.. i god højde.. Så måske jeg kan nøjes med puden.. Men jeg kan godt se at hvis man ikke har den gode plads til en pude ved en håndvask, er bordet uundværligt..

Jeg bliver ved puden så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.