Egen betaling???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. november 2009

Marc

Hvis vi nu bliver henvist til Faurskov i Aalborg, og de finder ud af vi skal igennem IVF, skal vi så selv betale behandlingerne, scanningerne mm... ?? Medicinen skal vi selv betale men det er resten vi er lidt usikre på. Vi har ingen børn.Er der nogen der ved det..????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Mca<3

Marc skriver:

Hvis vi nu bliver henvist til Faurskov i Aalborg, og de finder ud af vi skal igennem IVF, skal vi så selv betale behandlingerne, scanningerne mm... ?? Medicinen skal vi selv betale men det er resten vi er lidt usikre på. Vi har ingen børn.Er der nogen der ved det..????

Nej det skal i da ikke ,,   Kunne jeg ikke i min vildeste fantasi forestille mig

Anmeld

11. november 2009

oo

Marc skriver:

nej, det burde I ikke skulle når det er første barn! vi skal selv starte IVF næste år på OUH (forudsat jeg ikke bliver gravid denne måned) og der er det medicinen vi betaler for, mens alt hvad der foregår på klinikken er gratis.

Anmeld

11. november 2009

Marc

okay, var bare lidt i tvivl når det var i det i det private nemlig. Men dejligt at høre. Tak for svaret. vi er nemlig ved at være ret skruk. Eller jeg er. Min kone tager det som det kommer, hvilket er rigtig godt, for så stresser hun ikke, og det skal hun ikke.

Anmeld

11. november 2009

oo

Marc skriver:

okay, var bare lidt i tvivl når det var i det i det private nemlig. Men dejligt at høre. Tak for svaret. vi er nemlig ved at være ret skruk. Eller jeg er. Min kone tager det som det kommer, hvilket er rigtig godt, for så stresser hun ikke, og det skal hun ikke.

nåh okay, vent lige lidt så! hvis det er på privathospital, så skal I selv betale for ALT. Men hvorfor er i ikke på offentligt sygehus når det er første barn?

Anmeld

11. november 2009

Marc

Vi er ved Faurskov i Aalborg, privat gynækolog. Vi er henvist til ham, fordi vi har været igennem IUI-forsøg først men vi har så selv tænkt over at gå videre i systemmet. Men hos ham kan man jo også komme igennem IVF forsøg har jeg læst mig til, inde på hans hjemmeside.

Anmeld

11. november 2009

oo

okay...jeg tror ikke helt jeg forstår det...men har I slet ikke været igang i det offentlige? og har I betalt for selve behandlingen (altså ikke medicinen) ved IUI forsøgene?

Man får jo minimum 3 gratis IUI forsøg og 3 gratis IVF forsøg i det offentlige ved det første barn...

Anmeld

11. november 2009

Marc

vi blev henvist i sin tid til en privat gynækolog i sønderjylland, hvor vi var igennem 5 IUI-H forsøg. Min kone var ikke på hormoner eller noget, da hun har ægløsning af sig selv og fast cyklus. Og da hun fik ægløsningssprøjten, betalte vi hellere ikke for den. Vi har ikke betalt noget. Vi flyttede så til nordjylland og blev henvist til Faurskov, og der er planen så at han skal tage stilling hvad der så skal ske med os, men vi kommer nok igang med IVF forsøg. Men han foretager også IVF i hans klinik. Så det var der mit spørgsmål henledte til at når vi nu var henvist til ham, og han foretager IVF, så skal vi vel ikke selv betale her hellere.....

Anmeld

11. november 2009

ønskebørn74

Marc skriver:

vi blev henvist i sin tid til en privat gynækolog i sønderjylland, hvor vi var igennem 5 IUI-H forsøg. Min kone var ikke på hormoner eller noget, da hun har ægløsning af sig selv og fast cyklus. Og da hun fik ægløsningssprøjten, betalte vi hellere ikke for den. Vi har ikke betalt noget. Vi flyttede så til nordjylland og blev henvist til Faurskov, og der er planen så at han skal tage stilling hvad der så skal ske med os, men vi kommer nok igang med IVF forsøg. Men han foretager også IVF i hans klinik. Så det var der mit spørgsmål henledte til at når vi nu var henvist til ham, og han foretager IVF, så skal vi vel ikke selv betale her hellere.....

For jeres egen skyld!!! Spørg inden i går igang

Vi er også igang, jeg har PCOS.

Lene

Anmeld

11. november 2009

Marc

ja det må vi vist hellere, altså spørge inden vi går igang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.