Har stadig ondt, og i går oplevede jeg flere gange at det gav efter i den ene side...så jeg nær var væltet. På familiens opfordring valgte jeg derfor at gå til læge idag.
Men jeg nåede dårligt at forklare forløbet og hvordan det føltes idag, før hun havde afskrevet det som almindelig lette gener.
Det synes jeg jo ikke det kan afskrives som...vralter afsted, har ondt i bækken, lænd og det stråler ned i ballen. Som dagene går kan jeg genkende flere og flere symptomer som det andre beskriver som bækkenløsning. Så nu er jeg i tvivl...?
Jeg måtte selv foreslå fys, og nærmest hive en henvisning ud af hende. Hun havde ingen kommentarer, men mente et par støttestrømper ville hjælpe...! Så vidt jeg er orienteret er støttestrømper til åreknuder og hævede ben. Altså ikke ligefrem de symptomer jeg har talt om??
Jeg er villig til at prøve alt, for vil selvfølgelig gerne undgå en sygemelding og bækkenløsning. Er bare overrasket over hvor hurtigt og let hun afviste det, når alle omkring mig mener mine symptomer viser tegn på det... Hun trykkede mig dog på skambenet og spurgte om det gjorde ondt, hvortil jeg svarede at jeg var godt øm...men ikke lagde mig ned af smerte.
Måske er jeg blevet påvirket af omgangskredsen, og jeg fik egentlig også det svar jeg ønskede... Men omvendt mener jeg jo heller ikke at det her er normale smerter, som støttestrømper kan afhjælpe.
Ved ikke lige hvad jeg vil sige......er godt forvirret! 
Anmeld