Hvordan statede jeres ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

mariamiss6

RGN skriver:

Undskyld jeg lige stiller et spørgsmål i tråden, men er der nogen om i bakspejlet har kunne se at der har været optakt til det? Altså nogle dage inden fx.

Nej det synes jeg ikke..... Og jeg gjorde ellers mit for at tvinge det frem....

Med den 1. gjorde jeg hoved rent 4 gange på 3 dage, og holdt føselsdag for hele familien i mellem, hvor jeg selv forsøgte at gøre så meget som overhovedet muligt. Og jeg led jo af både bækkenløsning og hårde plukkeveer lige fra 3. måned i hvert fald. Så det burde have sat skub i lidt ekstra....

med nummer 2. Der brugte jeg en hel uge på at flytte for min far, og jeg arbejdede virkelig hårdt. Havde også denne gang plukkeveer og bækkenløsning men fik intet ud af det, andet end en yderst smertefyldt krop... Der gik vidst omkring 4 dage med ren afslapning inden veerne meldte sig som lyn fra en klar himmel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Hehe.. Jamen, så er det jo også mest spændende.

Men synd for dig at du knoklede sådan for at sætte det igang og det så slet ikke virkede.

Anmeld

11. november 2009

Sees

Fra uge 34 havde jeg kraftige plukveer og var også på fødegangen flere gange og få målt både det ene og det andet - Mine smerter var for kraftige til at være plukveer og ikke kraftige nok til at være veer - Uge 37+2 kl. 04.15 om morgenen gik mit vand og kl. 09.24 havde jeg min søn i armene

Anmeld

11. november 2009

Nybagt mor

Jeg havde det lidt som om jeg skulle have menustration døgnet op til hvor jeg så fik veer

Har skrevet fødselsberetning der ligger herinde, hvor det er uddybet lidt mere

Anmeld

11. november 2009

hc=k

Mit vand gik lige midt i et storcenter jeg overhovedet ikke kunne finde rundt i. Jeg måtte gå i matas og spørge om jeg måtte låne deres toilet, men damen panikkede og sendte mig ud igen. vandet gik kl 12 veerne kom da jeg havde sovet 2 ½ time og han er født 4.20 næste morgen

Anmeld

11. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN
kommende-mor skriver:

Jeg havde det lidt som om jeg skulle have menustration døgnet op til hvor jeg så fik veer

Har skrevet fødselsberetning der ligger herinde, hvor det er uddybet lidt mere

Smutter straks ind og læser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.