Fede børn (i UK)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2009

ivfmarie

Uhh... sidder lige og ser på et program om overvægtige børn..

Jeg er målløs og dybt skræmt!

Hvordan kan forældre tillade at deres børn vejer dobbelt så meget som de skal i en alder af 5 år...  Kan de slet ikke se hvordan de forringer børnenes livskvalitet, og udsætter dem for risiko for livstilssygdomme? Hvorfor gør de ikke noget?

I don't get it!??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Tut

Jeg er også ofte stødt på sådanne udsendelser.

Jeg er også dybt forarget.

Tænk at forældrene er så dumme at de ødelægger det for deres barn.

Det der er vært er ofte at de så interwiever forældrene der siger "jamen han/hun er jo så glad for junkfood" Ja, OG???? Det er sgu da ikke ens betydende med at de skal æde lortet 24/7.

Jeg hidser mig helt op når jeg ser sådan noget... Og i kombi med mine preggy-hormoner, så holder jeg mig for sådanne udsendelser de næste par uger

Anmeld

11. november 2009

..

Jeg er også dybt forarget.. Men mon ikke det er misforstået kærlighed, det er jo nok ikke de aller skarpeste knive i skuffen der lader det gå så vidt - med mindre de selvfølgeligt kompenserer for at de arbejder for meget.. Hvis det er nogen forældre som ikke ved bedre, så giver de jo bare børnene det de gerne vil have og måske fortrænger de hvordan børnene i virkeligheden ser ud og bare selv ser det som lidt hvalpefedt? - Ved det ikke, bare en tanke.. Skrækkeligt er det..

Anmeld

11. november 2009

Kaufie

Der findes folk (også veluddannede) som er af den mening at børn ikke kan være for tykke. Jeg kender selv en 10 mdr baby på 12 kg, der får mad ca hver anden time - han når jo aldrig at blive sulten, den stakkel. Af samme grund kan han heller ikke trille endnu - han er simpelthen for fed.

Men dobbelt så meget som 5 årig- det er da godt nok grænsende til børnemishandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.