Ja, så er den da vist også nået til Hvidovre. Kæresten ligger derhjemme og er syg idag, og har alle influenza-symptomer. Og det er jo ikke så rart. Han siger dog at han har det rimelig ok og det er ret mildt, so far (sjældent man hører sådan fra en syg mand).
Ved ikke helt hvad jeg skal synes om det. Indtil idag havde jeg det sådan at "blev jeg syg, så gjorde jeg det, og det er fint", men nu hvor det er så tæt på, har jeg det ret mærkeligt med det. Selvfølgelig pga babyen i maven.
Jeg kan ikke helt finde ud af om man skal tage det roligt, blive syg (højst sandsynligt), og få det overstået - eller man skal køre den hysteriske linie og skynde sig at pakke barn og sager, og tage hjem til mor i aften og blive weekenden over. Hvis jeg nu bliver smittet, så er det jo overstået om en uge-halvanden, og hvis jeg ikke gør vil der jo stadig være risiko for at Simon bliver syg om to uger i vuggestuen, og så skal jeg jo tage mig af ham - og sikkert blive smittet så. Vaccinens løb er kørt - den virker tidligst efter to uger. Så skal jeg da ikke tage stilling til det.
Hvad tænker i?
Anmeld