Jeg har bare den dejligste unge i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Mary

Dicte-musen er nu 2 kg, og scanningsdamen - som var ligeså hyggelig som altid - sagde at vi får et stort barn denne gang! Men jeg synes da ikke 2 kg er meget.....er det? Bliver det ikke lige helt på gennemsnittet, eller tager de mere end 200 gram på om ugen fra nu af?!  ...okay, altså det vil nok blive en 3600 grams baby, og det er da også noget mere end de 3100 og 3228 som Annika og Juliane vejede, uha! Men jdm har også hele tiden holdt på hun bliver noget større, så der er sikkert noget om det. Men min moderlige instuition siger mig, at det passer ikke  Lille rundt hoved, tyk mave og lange ben - hvordan kommer hun dog til at se ud med de mål? haha.

Og så til den moderkage! Den har flyttet sig helt væk, og det blev dobbeltjekket af en læge

Bagefter susede jeg lige ud til Monica for at købe deres Leander vugge, så nu har vi sørme også sådan en   Og så liiiiige til Holbæk igen for at shoppe Hello Kitty og julekjoler til pigerne, en tur på Mac D og så i Babysam også. Sikke meget man kan når man har sådan et smart kørekort

Nu er jeg træt og vil ha en lur inden jeg skal hente mand og børn!

Hov og så er jeg nu 32+4!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Kaufie

Dejligt med en god scanning - hun er da helt sikkert lige som hun skal være! Godt moderkagen kunne finde "på plads" så det i hvert fald ikke er den, der hindrer dig i at føde selv.

Du har rigtig fået noget køre-erfaring i dag - dejligt når man har gennemført noget man ellers var lidt loren ved..... og klaret det rigtig godt!

Anmeld

10. november 2009

Monica

Du har rigtigt fået luftet kortet i dag... Håber at du bliver glad for vuggen og´at den er "pæn" nok...

Monica - som fik lavet et hul hos tandlægen, men tilgængæld havde Gustav meget fine bisser... Og selvfølgelig nul huller...

Anmeld

10. november 2009

Siber

Tillykke, hvor fantastisk

Knus Siber

Anmeld

10. november 2009

Lise

Sikke da en fantastisk dejlig dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.