Dicte-musen er nu 2 kg, og scanningsdamen - som var ligeså hyggelig som altid - sagde at vi får et stort barn denne gang! Men jeg synes da ikke 2 kg er meget.....er det? Bliver det ikke lige helt på gennemsnittet, eller tager de mere end 200 gram på om ugen fra nu af?!
...okay, altså det vil nok blive en 3600 grams baby, og det er da også noget mere end de 3100 og 3228 som Annika og Juliane vejede, uha! Men jdm har også hele tiden holdt på hun bliver noget større, så der er sikkert noget om det. Men min moderlige instuition siger mig, at det passer ikke
Lille rundt hoved, tyk mave og lange ben - hvordan kommer hun dog til at se ud med de mål? haha.
Og så til den moderkage! Den har flyttet sig helt væk, og det blev dobbeltjekket af en læge 
Bagefter susede jeg lige ud til Monica for at købe deres Leander vugge, så nu har vi sørme også sådan en
Og så liiiiige til Holbæk igen for at shoppe Hello Kitty og julekjoler til pigerne, en tur på Mac D og så i Babysam også. Sikke meget man kan når man har sådan et smart kørekort 
Nu er jeg træt og vil ha en lur inden jeg skal hente mand og børn!
Hov og så er jeg nu 32+4!
Anmeld