Det vigtigste ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2009

Tenna92

Perl skriver:

Hej du mangler pude  og så kan jeg se du behøver ikek både vugge og tremmeseng, vi brugte kun tremmeseng til Nadia så det vil de muligvis stille spørgsmål ved da det ikke er nødvendigt... junior dyne skal du først bruge om et godt stykke tid også. Klapvogn skal du først bruge efter barnet er min et halvt år, da det ikke er sundt for barnet. så den kan du nok heller ikke få med i Nu ved jeg ikke hvornår du bliver 18?

ud over det ved jeg ikke lige hvordan det fungere det med kommunen. Men når det er engangs beløb så tror jeg ikke flyverdragt går ind under gør det? får du ikke børnepenge og den slags?

Mvh Merethe

Jeg fylder 18 til juli.

Jeg føder først til marst og jo derfra for jeg kontandthjælp under barslen, men jeg for førs pengene fra den dag jeg føder og det kan jeg ikke bruge til så meget!

Det normale enlige forældre børnepenge for jeg, men ikke dem fra faren da jeg undlader at fortelle hvem han er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2009

Lærke90

Jeg fylder 18 til juli.

Jeg føder først til marst og jo derfra for jeg kontandthjælp under barslen, men jeg for førs pengene fra den dag jeg føder og det kan jeg ikke bruge til så meget!

Det normale enlige forældre børnepenge for jeg, men ikke dem fra faren da jeg undlader at fortelle hvem han er.

Nu spørger jeg måske dumt, men har man ikke pligt til at opgive hvem faderen er ?  

tillykke med graviditeten

Anmeld

12. november 2009

Lærke & Lucas

Lærke90 skriver:

Nu spørger jeg måske dumt, men har man ikke pligt til at opgive hvem faderen er ?  

tillykke med graviditeten

Jeg mener nu os at man SKAL opgive faderen.
Tillykke med bebsen i maven

Anmeld

12. november 2009

Maise

Tenna92 skriver:

Jeg fylder 18 til juli.

Man kan ikke undlade at fortælle hvem faren er, det bliver man straffet for. Hvis du sender mig din email, kan jeg sende dig en liste jeg har handlet efter og jeg skal føde til januar. Så kan du se om der er noget på listen du synes du mangler. min email er : tai_mai@hotmail.com

mvh Mai

Anmeld

13. november 2009

Tenna92

Maise skriver:

Man kan ikke undlade at fortælle hvem faren er, det bliver man straffet for. Hvis du sender mig din email, kan jeg sende dig en liste jeg har handlet efter og jeg skal føde til januar. Så kan du se om der er noget på listen du synes du mangler. min email er : tai_mai@hotmail.com

mvh Mai

Jo det kan man, når man har født og skal fortelle hvem faren er så kan man skrive ukendt og det for man en bøde på 2000kr for og det betaler jeg gerne. og desuden hvad gør folk der er blevet gravide og virkelig ikke ved hvem faren er fordi de måske var en smule fulde eller ligne men stadig vil beholde barnet? Jeg skal bare holde på jeg ikke ved hvem faren er, og det har jeg en veninde der har gjort og hun har ukendt far på sin datter..

tulletenna@hotmail.com

Anmeld

13. november 2009

Maise

Tenna92 skriver:

Jo det kan man, når man har født og skal fortelle hvem faren er så kan man skrive ukendt og det for man en bøde på 2000kr for og det betaler jeg gerne. og desuden hvad gør folk der er blevet gravide og virkelig ikke ved hvem faren er fordi de måske var en smule fulde eller ligne men stadig vil beholde barnet? Jeg skal bare holde på jeg ikke ved hvem faren er, og det har jeg en veninde der har gjort og hun har ukendt far på sin datter..

tulletenna@hotmail.com

ok mente bare at man skulle, men fint for dig at det kan lade sig gøre. Jeg har sendt listen til dig. Få ikke stress over den, det er bare en guide og det er heller ikke alt jeg har købt eller synes er nødvendigt. HÅber du kan bruge den.

mvh Maise

Anmeld

13. november 2009

Tenna92

Britt skriver:

Jeg mener nu os at man SKAL opgive faderen.
Tillykke med bebsen i maven

Efter han er meld for voldtækt på min kusine ?

Nej det tror jeg ikke! jeg vil gerne undvære de penge for han ikke skal se mit barn, af ren respekt for min søn!

Hvis han kan voldtage min kusine ved jeg sku ikke hvad han ellers kan finde på ! Men en ting jeg ved er at det skal ikke gå ud over min søn!

Mange syns jeg skal gøre det for pengene fra ham og at jeg vil få fuld forældre myndigheder, ja men selvom jeg har fuld forældremyndighed kan han stædig forlange samværd med min søn og det vil jeg ikke have! også selvom han sidder i spjælet kan han få det beratiget. og det vil jeg ikke igennem, jeg tænker sku dybere ind de skide penge, jeg tænker på det bedste for mit barn, den dag mit barn kommer og spørg indtil sin far forteller jeg ham sandheden og hvem hans far er for til den tid er han stor nok til at kunne sige noget selv. jeg vil aldrig lyve for min søn, men jeg vil heller ikke stå på sidelinjen og se på han skal i fængsel og besøge sin far! ALDRIG!

Anmeld

13. november 2009

Lærke & Lucas

Tenna92 skriver:

Efter han er meld for voldtækt på min kusine ?

Nej det tror jeg ikke! jeg vil gerne undvære de penge for han ikke skal se mit barn, af ren respekt for min søn!

Hvis han kan voldtage min kusine ved jeg sku ikke hvad han ellers kan finde på ! Men en ting jeg ved er at det skal ikke gå ud over min søn!

Mange syns jeg skal gøre det for pengene fra ham og at jeg vil få fuld forældre myndigheder, ja men selvom jeg har fuld forældremyndighed kan han stædig forlange samværd med min søn og det vil jeg ikke have! også selvom han sidder i spjælet kan han få det beratiget. og det vil jeg ikke igennem, jeg tænker sku dybere ind de skide penge, jeg tænker på det bedste for mit barn, den dag mit barn kommer og spørg indtil sin far forteller jeg ham sandheden og hvem hans far er for til den tid er han stor nok til at kunne sige noget selv. jeg vil aldrig lyve for min søn, men jeg vil heller ikke stå på sidelinjen og se på han skal i fængsel og besøge sin far! ALDRIG!

Jeg tænkte hellere ikke lige på penge da jeg skrev det. Men jeg mener man skal oplyse hvem der er faderen til barnet.
Prøv og kig på Personregirtrering.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.