Valle81 skriver:
Hejsa:0)
Jo det tror jeg da, ved ikke om jeg bare er uheldig med mht fødselsdage i den børnehave hvor Asta har gået og nu i skolen:0)
Jo er enig, og synes også de skal med hjem. Men det jeg oplever er at det er kæmpe temafester, en tur i legeland eller andet. Store arrangementer.
Jeg kan også huske da jeg var barn og havde tøserne med hjemme til kage og rødepølser og sanglege. Det var himmelsk og så hyggeligt. Men synes ikke det er sådan mere.
Nu i Asta klasse har foældrerådet vedtaget an man iviterer hele klassen, godt nok kun 15 børn, men jeg synes det er mange. Kunne godt have øsnket man selv kunne vælge. For mig og for Asta er pigerne nok(7 stk)
Elsker at holde fødselsdag for hende og se hvor glad hun bliver:0)
Det lyder helt vildt og slet ikke som virkeligheden...altså den virkelighed jeg lever i
Men jeg kan altså ikke forstå at man kan bestemme på et klasseråd hvordan og hvem børnene skal have med. Man kan råde forældrene men man kan ikke bestemme hvem der skal med.
Vi havde som skrevet 27 unger med de første 5 år i Jeppes klasse og det skulle andre da ikke blande sig i...præcis som de ikke skal blande sig i om I kun har pigerne med..det er jeres valg og beslutning og jeg tror jeg havde gjort som jeg ville lige meget hvad klasserådet mener, det er IKKE noget de skal bestemme.
Og ja, hygge fødselsdage som i de gode gamle dage er bare bedst....
Knus eva.
Anmeld