Hej piger...
Er lige nysgerrig for at høre hvordan I holder fødselsdag for Jeres børn og deres skole eller børnehavevenner?
Tager I alle med, piger som drenge, eller kun få udvalgte eller hvordan? Holder I hjemme eller ude og ikke mindst, hvad giver I for? Er det en helt sund kostmæssigt dag eller må de gerne få usundt? Den børnehave Konrad gik i, der måtte de ikke få hvidt brød, saft, slik kage osv, også selvom jeg inviterede dem herhjem...hmm...gjorde jeg så ikke.
Her har mine drenge altid i de små klasser ville holde for alle og det synes jeg jo er super dejligt...at lære pigerne at kende også
I år har vi valgt at bowle med dem, men lige så tit har vi bare holdt hjemme og bare ladet dem lege.
Min ældste har dog de sidste par år kun holdt for en gruppe udvalgte drenge og så har de været her et døgn og holdt spille nat og spist og drukket litervis af sodavand...dejlig upædagogisk og et kæmpe hit...håber dog at han snart vil holde klassefest..
I jeppes klasse er der heldigvis ikke sat beløb på til gaver så der giver vi bare hvad vi synes, men hos Bertram er der sat et beløb på 30 kroner, hvilket jeg synes er svært, men ikke umuligt og ingen kan jo vide hvad gaven virkelig har kostet..
Knus Eva...som tænker i fødselsdag lige nu...hyggeligt men også skønt når det er overstået..
Anmeld