29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. november 2009

Nadi

Så er der 10 uger tilbage, puha jeg synes både der er laaang tid og alligevel så venter det bare rundt om hjørnet! Jeg mærker fint med liv hver dag

Igår slog det mig lige at jeg skal til at være mor til 2 (TO) , det har dog altid lagt i kortene at jeg skulle være ung mor og mor til mere end én, men nu hvor det er en realitet virker det bare så skræmmende, spændende, uvirkeligt, fantastisk og helt naturligt.

Jeg håber bare, at vi når, at blive færdige med køkken, bad og ungernes værelser, inden Lillesøster melder sin ankomst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Kaufie

Sjovt at noget du har vidst i 30 ugers tid lige pludselig er gået op for dig! Og i uge 37 går det op for dig at du rent faktisk også skal føde.....

10 uger er jo ingenting - nu kommer den dejlige julemåned snart - og så kan det godt være at januar bliver lidt ekstra lang for dig denne gang.... Håber I får styr på hytten til Fridas ankomst.

Anmeld

10. november 2009

Nadi

Kaufie skriver:

Sjovt at noget du har vidst i 30 ugers tid lige pludselig er gået op for dig! Og i uge 37 går det op for dig at du rent faktisk også skal føde..... 

Føde, hva er nu det for noget??

Anmeld

10. november 2009

ka li ja

haha ja der kommer sgu snart en mere.. det der med at føde, tror du ikke det er noget du er så heldig ikke at opdage!!??

men det bliver dejligt og tænk at du allerede er så langt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.