Bekymret ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

Mca<3

LouiseLarsen skriver:

Okay... Ja så har han jo fået prof hjælp! Men det er jo ikke længe siden hans far døde, så det sidder jo nok stadig meget dybt i ham, hvilket gør at når han har fri fra skole trænger han til at komme hjem og samle hans tanker....

Syntes det er en go ide at snakke med hans lære, for kan jo være der bliver lagt mærke til noget i skolen som du ikke ligger mærke til hjemme. Eller i sammen kan hive lidt i ham, for at få ham i gang med lidt socialt... Han har måske brug for et bette kærligt puf!

Ihh jeg har puffet og puffet og han syntes jeg er møg irriterende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2009

Mca<3

RGN skriver:

Jeg synes din søn lyder mere og mere normal.

Han lyder begavet, eftertragtet, følsom og åben overfor de mennesker han virkelig elsker.

Måske er han bare en dreng som trives bedst hjemme i rolige omgivelser.

Selvfølgelig skal du være obs som du også er, men uden at kende din søn lyder han bare til at være speciel på den gode måde. En dreng som ikke bare går med flokken, men ved hvad han vil og hviler i sig selv i sit eget selskab.

Man kan sagtens være enspænder uden at være sær.

Havde jeg været 14 år lyder han som typen jeg ville gå efter og det lyder som om mange andre piger også har fået den tanke.

Jeg er jo egentlig glad for han er sådan en der ikke farer rundt og laver en masse ballade  (min venindes børn er aldrig hjemme og laver konstant noget de ikke burde) Jo han er nok meget normal ,, Børn er jo heldigvis forskellige ,,,  Jeg bekymrer mig nok alt for meget ,, Har bare et ømt punkt for den knægt  Han virker så sår-bar

Anmeld

10. november 2009

Mca<3

Eva skriver:

Altså, hvis din søn er glad og tilfreds, så kan jeg ikke se problemet...måske det eneste prooblem er at du mener han skal eller burde være anderledes,... jeg har en søn som på mange måde er som din og sådan er han bare..helt perfekt som ham

Der skal nok komme en dag hvor i stort set intet ser til ham...

Knus Eva.

Han er jo glad og tilfreds   Jeg er jo glad for han er så meget hjemme som han er ,,,   Skal nok lade være at spekulere over ALT .. Han ligner nok egentlig sin far

Anmeld

10. november 2009

wamse

Min søn var fuldstændig sådan, men han kom på efterskole og jeg er fuldstændig målløs over den op-blomstring min dejlige dreng har været igennem. Han er nu ikke til at drive hjem, har masser af venner (og kærester) og han er meget aktiv. For ham var det løsningen at komme væk fra det hele, og starte lidt forfra på efterskolen

Lige et billede af min skønne store dreng på overlevelsestur med efterskolen, hvor han selvfølgelig sprang i vandet for at imponere de skønne piger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2009

Mca<3

wamse skriver:

Min søn var fuldstændig sådan, men han kom på efterskole og jeg er fuldstændig målløs over den op-blomstring min dejlige dreng har været igennem. Han er nu ikke til at drive hjem, har masser af venner (og kærester) og han er meget aktiv. For ham var det løsningen at komme væk fra det hele, og starte lidt forfra på efterskolen

Lige et billede af min skønne store dreng på overlevelsestur med efterskolen, hvor han selvfølgelig sprang i vandet for at imponere de skønne piger

Super han gennemgik en forvandling   Jeg ville nu aldrig kunne drive Casper på efterskole og ville heller ikke kunne undvære ham   Self ville han få lov hvis det var hans drøm ,,  Fin knægt du har dig

Anmeld

10. november 2009

wamse

Alexanders Moar ... skriver:

Super han gennemgik en forvandling   Jeg ville nu aldrig kunne drive Casper på efterskole og ville heller ikke kunne undvære ham   Self ville han få lov hvis det var hans drøm ,,  Fin knægt du har dig

Sjovt det er faktisk også en Kasper jeg har mig

Kasper ville heller ikke i starten, men så begyndte han at køre skævt med hans dansklærer, og til sidst skulle han skifte skole uanset hvad, så var han lidt mere "tændt" på at ville på efterskole. Han elsker det, og er i gang med hans 10 kl. nu på skolen.

Anmeld

10. november 2009

Mca<3

wamse skriver:

Sjovt det er faktisk også en Kasper jeg har mig

Kasper ville heller ikke i starten, men så begyndte han at køre skævt med hans dansklærer, og til sidst skulle han skifte skole uanset hvad, så var han lidt mere "tændt" på at ville på efterskole. Han elsker det, og er i gang med hans 10 kl. nu på skolen.

Casper er også et fint navn ,,  Vi må se hva tiden bringer ,,  Den klasse han går i nu har han gået i i 2 år og er super glad for den ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.