Facebook ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2008

Rasmine

Deactivate account.

Hvorfor indstiller I ikke således at I ikke modtager beskeder hvergang der sker ét ellr andet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

linemus

For pokker da en tidsrøver! :$ Men nu har jeg faktisk fundet flere sjove gamle bekendte - og min lille søde kusine, med billeder af sig selv letpåklædt og dullet inde fra Gaden (har ikke set hende i mange år)... 8(

Line - der føler sig gammel og rynket

Anmeld

17. april 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Line - der føler sig gammel og rynket

Nej nej Line du er lækker!!
Og du kan prale af at have bryster i forskellig størrelse... Lidt for enhver smag 8D

Marie - fniser over sin egen munterhed :$

Anmeld

17. april 2008

ka li ja

hahahahahaha ja lidt for enhver smag;)

jeg er nu ogs[ kun p facebook for at lurer, bruger det ikke til s[ meget andet. l;gger ikke billeder ind, da de har et til at bruge dem...

Anmeld

17. april 2008

linemus

[citat][f][småt]ivfmarie skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Line - der føler sig gammel og rynket[/citat] Nej nej Line du er lækker!! Og du kan prale af at have bryster i forskellig størrelse... Lidt for enhver smag 8D Marie - fniser over sin egen munterhed :$[/citat] Hm... gammel og rynket med hængepatter i forskellig længe... charmerende billede, ik' :S

Anmeld

17. april 2008

Kaufie

linemus skriver:

Hvad bruger I det til? Der er også flere der har hinanden herindefra som venner - bruger I det til noget, eller er det bare for at have hinanden stående på listen?

Jeg bruger det stort set kun til at holde kontakt med min IRL mødregruppe. Vi lægger billeder og videoklip ind af de små og diskuterer lidt de samme ting som vi gør her.

Det er også nemt at aftale næste møde på den måde.

Men for mit vedkommende er det dejligt at kunne følge lidt med i de andre ungers udvikling eftersom William og jeg jo desværre ikke rigtig kan være 100% med mere pga dagpleje og job....

Mette, der mest opholder sig i den virkelige verden.....:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.