Facebook ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. april 2008

linemus

Jeg forstår det altså ikke helt :$ Jo jeg kan godt se det sjove i at finde venner, man har mistet kontakten med. Jeg har selv lige fundet nogle, fra da jeg gik i skole i Skotland for 14 år siden (!). Men venner man snakker med jævnligt, hvorfor er det sjovt at have dem derinde også?

Hvad bruger I det til? Der er også flere der har hinanden herindefra som venner - bruger I det til noget, eller er det bare for at have hinanden stående på listen?

Og lige et praktisk spørgsmål: Hvis jeg sender en message til en, kan andre så se den?

Knus Line - der føler sig lidt dum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2008

Loggidut

jeg er lige så grøn, og logger faktisk ikke ind, hele konseptet om facebook er noget rod i min hjerne...jeg fatter intet af det...

så jeg er mega enig med dig line

Anmeld

17. april 2008

ivfmarie

jeg tror det er til at skræmme venner væk med... Uanset hvad man foretager sig derinde, så skal man "invitere" 20 venner! Hvis mine venner er ligeså trætte af at modtage sære invitationer som jeg er - så blir vi sørme hurtigt trætte af hinanden.
Jeg er en "kedelig bruger" der faktisk kun bruger det til lure med på sidelinjen.

Marie - antifacebook, men dog med profil

Anmeld

17. april 2008

Rasmine

Ja, det lort som bliver sendt rundt konstant er til at blive sindssyg af. Jeg har joinet en grupper som hedder; Stop forcing me to invite 20... Og selv oprettet en gruppe som hedder: STOP, I don't want all your invites... Jeg orker bare ikke skulle tage alle mulige teste, og modtage kisses and hugs osv. Synes så til gengæld der bliver sendt en del sjove videoer rundt. Jeg bruger Fb til at holde kontakt med de folk jeg kender ude i Verden, fra guideskole, dykning osv. Fra Handelsskolen, Gym, gamle kolleger osv. Synes det er en fed måde at have kontakt på. -Kan da godt ske vi ikke sidder og skriver breve til hinanden hver dag, men vi har alligevel fået kontakten til hinanden igen. Forstår ikke folk beholder deres profil, hvis ikke de kan se meningen med det! Mht. beskeder, hvis du skriver en besked til én person, er der ikke andre som kan se det.

Anmeld

17. april 2008

Marco2

NEj Er heller ikke "medlem" af samme grund. Kan ikke se formålet med det... Men det er nok bare mig der er gammeldaws... - Og af princip er jeg totalt imod at de ejer rettighederne til ens billeder hvis man lægger nogle billeder i albummet. De siger godt nok at de ikke vil bruge det, men det er det principielle i det, at hvis man benytter deres sider, overdrager jeg rettigheden til mine billeder, så de, hvis de vil, kan bruge mine billeder til hvad de måtte få lyst til... AG - ikke facebook'er

Anmeld

17. april 2008

Rasmine

Men AG, hvem smider billeder på nettet, som de ikke vil have hele verden skal se alligevel?
Ikke mig.

Anmeld

17. april 2008

Marco2

Hej Bacon.

Nej, det gør jeg heller ikke. Men det er det principielle i det. Hvis jeg lægger et billede på Baby.dk er valget mit, og mit alene. Så har jeg selv bestemt at der skal ligge et billede af Emily på baby.dk. Men hvis jeg lægger et billede af Emily på Facebook, har de rettigheden til billedet. Så de kan benyttet billedet til reklame, kalender eller hvad de end måtte ønske at benytte det til. Uden min viden eller samtykke. Ikke at de gør det, men jeg synes bare det principielt er forkert at de kan gøre det, uden mit vidende....

AG - must clean floor

Anmeld

17. april 2008

Nadi

Jeg har brugt det til at få kontakt til gamle venner, og så har jeg et par gode veninder som er ude et halvt år som guide og der er det meget godt at kunne følge med i deres hverdag via facebook.

Og man kan jo gøre sådan at det kun er sine venner der kan se sin profil, så man ikke skal være nervøs for at hele verden ser ens billeder.

-Nadia

Anmeld

17. april 2008

Loggidut

øhhh, jeg har profil....kan ikke se ideen i det....men kan fandme ikke finde ud af at slette mig???? 8(

Anmeld

17. april 2008

Lulle25

ivfmarie skriver:

jeg tror det er til at skræmme venner væk med... Uanset hvad man foretager sig derinde, så skal man "invitere" 20 venner! Hvis mine venner er ligeså trætte af at modtage sære invitationer som jeg er - så blir vi sørme hurtigt trætte af hinanden.
Jeg er en "kedelig bruger" der faktisk kun bruger det til lure med på sidelinjen.

Marie - antifacebook, men dog med profil

Helt enig med dig Marie, jeg sletter mine beskeder i emails, gider ikke engang åbne dem mere, selvfølgelig er de da sjove indimellem, men jeg får jo 14 hver dag :( og dem gider jeg ikke åbne...
Louise, som også er en inaktiv ven på facebook

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.