Hvorfor skulle det overgå dem?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

dorthemus

Gud hvor skrækkeligt  Hvor er det dog synd for dem. Kan slet ikke begribe hvordan man kan komme videre fra det.

Kan godt forstå, at I er chokerede.

Stort kram

Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Miamaja

ja, at skulle gaa i 9 maaneder og vokse og folge barnet i maven og saa miste det, saa tat paa fodslen, er da ganske umenneskeligt. saa hellere miste barnet tidligt i forlobet.

Anmeld

10. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Åh Nej!!! Hvor er det bare forfærdeligt.  Stakkels stakkels mennesker. Jeg håber virkelig de finder styrken til at komme videre i deres liv og får mod på at prøve igen, selvom graviditeten vil være lang og angstfyldt en anden gang.

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor rædselsfuldt det må være, men jeg må nok tilstå, at jeg føler en stigende panik når jeg læser hvor mange der kender nogen det er sket for.  Jeg har i forvejen været nervøs hele graviditeten og har svært at håndtere når jeg hører om dødsfald inden fødsel.

Hvis moderkagen var fin hvad var så årsagen til at hun fik så mange smerter og barnet fik iltmangel?

Anmeld

10. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

guggle skriver:

Tusinde tak for alle jeres tanker og kram! Er så ked af at det skal overgå nogen overhovedet... Det er så frygteligt og uretfærdigt!!!

det er SÅÅ frygteligt, jeg kender dem du snakker om (tror jeg da) der er i hvert fald sket det samme for dem også i odense..

det gør så ondt at høre og nervøsiteten bliver ikke bedre når man selv venter sig.. man regner ikke med at det sker så tæt på, jeg håber de finder en vej ud af deres maridt og deres forhold kan holde til det..  jeg tænker meget på dem.. 

puha, kan godt forstå at du er bange for at de ikke vil hjem til jer igen, men det tror jeg nok de skal, men nok ikke uden tårer i lang tid, og de skal nok lige igennem den sværre tid..

knus til dig

Anmeld

10. november 2009

@spire

Sidder og tuder som pisket ligenu.. Ord er overflødige.. forfærdeligt skrækkeligt..

Anmeld

10. november 2009

guggle

RGN skriver:

Åh Nej!!! Hvor er det bare forfærdeligt.  Stakkels stakkels mennesker. Jeg håber virkelig de finder styrken til at komme videre i deres liv og får mod på at prøve igen, selvom graviditeten vil være lang og angstfyldt en anden gang.

Jeg kan slet ikke forestille mig hvor rædselsfuldt det må være, men jeg må nok tilstå, at jeg føler en stigende panik når jeg læser hvor mange der kender nogen det er sket for.  Jeg har i forvejen været nervøs hele graviditeten og har svært at håndtere når jeg hører om dødsfald inden fødsel.

Hvis moderkagen var fin hvad var så årsagen til at hun fik så mange smerter og barnet fik iltmangel?

Hun var gået i fødsel og under denne begynder hun at bløde lidt....de tjekker om barnet får ilt nok osv. og prøverne ser fine ud, men kort efter gør det meget ondt og hun bløder meget - moderkagen har revet sig løs. Hun får akut kejsersnit, men desværre forsent - pigen bliver genoplivet, men har manglet ilt. Efter 2 døgn bliver der slukket for alle håb og de må sige farvel.

Jeg er også selv vildt nervøs nu...og det er det sidste man som gravid har brug for. Men vi bliver nødt til at tro på at det kun sker for "naboen", for ellers er det en frygtelig tid at komme igennem. Jeg tror jeg tager ned og taler med jordmoderen ved den åben konsultation, for har det forfærdeligt. Håber hun kan berolige lidt...

Vi har set billeder af den lille og det var verdens smukkeste pige.... Så frygteligt for dem. Vi har grædt og grædt, men tænker på hvor forfærdeligt de så ikke må have det, det er ikke til at bære....

Anmeld

10. november 2009

guggle

karina22 skriver:

det er SÅÅ frygteligt, jeg kender dem du snakker om (tror jeg da) der er i hvert fald sket det samme for dem også i odense..

det gør så ondt at høre og nervøsiteten bliver ikke bedre når man selv venter sig.. man regner ikke med at det sker så tæt på, jeg håber de finder en vej ud af deres maridt og deres forhold kan holde til det..  jeg tænker meget på dem.. 

puha, kan godt forstå at du er bange for at de ikke vil hjem til jer igen, men det tror jeg nok de skal, men nok ikke uden tårer i lang tid, og de skal nok lige igennem den sværre tid..

knus til dig

Nej det er ikke dem så, for kommer fra sønderjylland....

Men forfærdeligt for dem du også kender!

Anmeld

10. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg er godt nok chokeret over hvor ofte det sker.

Det må være så umuligt at bære.

Anmeld

11. november 2009

Ansemusen

d kan ikke beskriver hvor ondt det gør på mig at læse  Kan ikke forestille mig hvordan man kommer igennem så stor og altoverskyggende en sorg som den de nu gennemgår! Det gør mig fysisk dårlig og rigtig rigtig ked af det helt ind til benene...

Ja, altså puh ha hvor jeg føler med dem og jer selvfølgelig! Og alle de andre gravide derude som bliver så bange for at nogen lignende skal overgå dem!

Anmeld

11. november 2009

FrkC

Puuuuh ha  Mangler ord.. Det er så frygteligt og så forbandet uretfærdigt når sådan noget sker!!  Stakkels stakkels mennesker..

Sender Kæmpe  og rigtig mange varme tanker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.