RGN skriver:
Åh Nej!!! Hvor er det bare forfærdeligt.
Stakkels stakkels mennesker. Jeg håber virkelig de finder styrken til at komme videre i deres liv og får mod på at prøve igen, selvom graviditeten vil være lang og angstfyldt en anden gang.
Jeg kan slet ikke forestille mig hvor rædselsfuldt det må være, men jeg må nok tilstå, at jeg føler en stigende panik når jeg læser hvor mange der kender nogen det er sket for.
Jeg har i forvejen været nervøs hele graviditeten og har svært at håndtere når jeg hører om dødsfald inden fødsel.
Hvis moderkagen var fin hvad var så årsagen til at hun fik så mange smerter og barnet fik iltmangel?
Hun var gået i fødsel og under denne begynder hun at bløde lidt....de tjekker om barnet får ilt nok osv. og prøverne ser fine ud, men kort efter gør det meget ondt og hun bløder meget - moderkagen har revet sig løs. Hun får akut kejsersnit, men desværre forsent - pigen bliver genoplivet, men har manglet ilt. Efter 2 døgn bliver der slukket for alle håb og de må sige farvel.
Jeg er også selv vildt nervøs nu...og det er det sidste man som gravid har brug for. Men vi bliver nødt til at tro på at det kun sker for "naboen", for ellers er det en frygtelig tid at komme igennem. Jeg tror jeg tager ned og taler med jordmoderen ved den åben konsultation, for har det forfærdeligt. Håber hun kan berolige lidt...
Vi har set billeder af den lille og det var verdens smukkeste pige.... Så frygteligt for dem. Vi har grædt og grædt, men tænker på hvor forfærdeligt de så ikke må have det, det er ikke til at bære....
Anmeld