Esthers første aften uden flaske !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Anja

Yes, så tog jeg mig sammen !!

Elias stoppede med flaske ved 11 mdr og nu er Esther næsten 13 mdr, så i dag tog jeg mig sammen og lod være med at give hende flaske at sove på.

Hun fik en kop mælk, fik børstet tænder og lagt i seng. Der var så lige 15 -18 min med brok  (ikke gråd) og højlydt snakken fra hendes værelse, jeg var inde og putte hende en enkelt gang ekstra og så sov hun  !

Det er vildt hyggeligt at give hende den flaske, hun er jo min lille baby, men hun drak alligevel kun 30 - 40 ml nogle gange, så hun har jo ikke behov for den. Men det er da lidt vemodigt at have give hende den sidste flaske  ......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Kaufie

Nu har jeg aldrig selv givet flaske, men det må da sikkert kunne sammenlignes med sidste ammetår....

Der er noget vemodigt over det - så er der ikke meget baby tilbage. Og hvis Ester så viser sig at være din sidste baby, så kan jeg godt forstå du liiige har trukket den lidt længere med hende end med Elias.

Men dejligt det gik så nemt!

Anmeld

9. november 2009

Louise mortil4

dejligt det gik godt, men forstår godt du er lidt vemodig, det er en dejlig tid at ha med sin lille guldklump der lige inden sengetid

Anmeld

9. november 2009

Anja

Kaufie skriver:

Nu har jeg aldrig selv givet flaske, men det må da sikkert kunne sammenlignes med sidste ammetår....

Der er noget vemodigt over det - så er der ikke meget baby tilbage. Og hvis Ester så viser sig at være din sidste baby, så kan jeg godt forstå du liiige har trukket den lidt længere med hende end med Elias.

Men dejligt det gik så nemt!

Ja, det er næsten som sidste ammetår.

Håber dog ikke, at Esther er min sidste baby

Anmeld

10. november 2009

Nadi

Hvor flot!
Åh det er bare så skønt når man endelig får taget sig sammen til noget og det så bare går godt.

Anmeld

10. november 2009

ka li ja

kan sgu godt huske det der med at man næsten ikke kunne stoppe med at amme/give flase, fordi det var så hyggeligt. man har næsten lyst til at tude over at ens unger nu er så store... de små babyer

men hold op hvor flot hun tog det

det kan være at det var værd at vente på så i begge var klar

Anmeld

10. november 2009

Marco2

Super flot Esther.

Mener også Emily var nem nok at få vænnet fra den der super hyggelige aftentår. Men de er jo så store nu at man knap kan huske det...

Ag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.