Hejsa:0)
Så er jeg også skrap:0)
Vi står op samme tid hverdag pånær i weekender. Har de samme morgenrutiner, går ud af døren på samme tid:0) Om aftenen er der også fast spisetid kl 1800 og hun er altid i seng inden 1930.
Har ligesiden det var muligt haft faste rytmer, rutiner,tidspunkter. Det har været meget vigigt for mig for at overleve som enlig mor. Min datter har elsket det, og hvis der bliver rykket på tiden at stå op eller komme iseng, bøvler vi med at komme ind i rytmen igen over flere dage. Hun er så afhængig af sine 12 timers søvn, så det er vores dag faktisk planlagt efter:0)
Nu har jeg en mand, og selcvom hverdagen har ændret sig, så holder jeg fast i mine rutiner, og min mand bakker mig helt op og synes også rutiner er skønne. Så det vil fortsætte og også bilve udført, når vores lille dreng kommer til verdenen.
Da Asta var lille stødte kjeg mest på kommentarerne fra min omgangskreds, da de ikke kunne forstå at jeg ikke bare lige kunne putte hende kl 2100 istedet for kl 2000. Men sådan var det , ikke det store Min familie har tilgengæld altid rost mig og sagt at jeg FANDME gør et godt stykke arbejde:0)
Knus
Christina
Anmeld