Du er skrap!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.364 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. november 2009

hc=k

Det har jeg fået afvide.

Jeg mener bestemt ikke at jeg er skrap, Jeg holder bare rutiner og kan se at min søn har super godt af det.

Jeg har en søn der bare er super glad hele tiden, han græder aldrig, eller jo når han bliver sur over at han ikke lige må tage min telefon.
Jeg har haft rutiner for hvornår han skal sove, spise og bade siden han var 2½ måned og jeg holder ved selvom det er hårdt.

Er det at være skrap, nej vel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

CarinaSB

Så må jeg os være skarp .. Noah græder næsten ikk .. Kun når han syntes at det er alt for laaaang tid siden at han fik mad Og jeg har os en fast senge tid til ham ..

Jeg syntes det er super at du holder fast i dine rutiner ... så bliv du endelig ved med det

Anmeld

9. november 2009

hc=k

Gør jeg bestemt også for jeg ved at jeg i sidste ende bliver glad for det.

Anmeld

9. november 2009

Honningblomst

Jeg synes nu ikke man kan sige det er at være skrap, men det er bare en smule for skemalagt og forudsigeligt for min smag. Men jeg hader også rutiner og vaner....

Jeg er meget bedre til at tage tinge som de kommer og ikke have alt kørt ind efter skema og tider....det ville kun stresse vores liv og være helt umuligt også. Så måske det bare er en ikke-skemalagt person som mig der har brugt ordet skrap...

Knus Eva..slasket...

Anmeld

9. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Så er jeg også skrap.. Jeg har også altis holdt rutiner, det er nemt og have med og gøre. Min datter kan godt lidt at hun ved hvad der skal ske, og med rutiner er der ingen overraskelser.

Anmeld

9. november 2009

hc=k

Eva skriver:

Jeg synes nu ikke man kan sige det er at være skrap, men det er bare en smule for skemalagt og forudsigeligt for min smag. Men jeg hader også rutiner og vaner....

Jeg er meget bedre til at tage tinge som de kommer og ikke have alt kørt ind efter skema og tider....det ville kun stresse vores liv og være helt umuligt også. Så måske det bare er en ikke-skemalagt person som mig der har brugt ordet skrap...

Knus Eva..slasket...

Tja det kan måske være, jeg synes jo bare det er nemmere sådan, meeeen når det så er sagt er der jo dage hvor det ikke bliver som det plejer fordi vi ikke er hjemme. Jeg synes det er godt og fint hvis man kan få det til at fungere som dig

Anmeld

9. november 2009

Honningblomst

hc=k skriver:

Tja det kan måske være, jeg synes jo bare det er nemmere sådan, meeeen når det så er sagt er der jo dage hvor det ikke bliver som det plejer fordi vi ikke er hjemme. Jeg synes det er godt og fint hvis man kan få det til at fungere som dig

Og jeg synes den anden vej rundt det er imponerende man kan få hverdagen til at køre meget diciplineret og efter faste rutiner... men det er jo helt sikkert en temperament sag og så hvad man selv er vant til, mon ikke..

Jeg tror som så meget andet at børnene fungerer bedst når forældrene har det godt så godt vi alle gør som der er bedst for os..

Knus Eva..

Anmeld

9. november 2009

hc=k

Eva skriver:

Og jeg synes den anden vej rundt det er imponerende man kan få hverdagen til at køre meget diciplineret og efter faste rutiner... men det er jo helt sikkert en temperament sag og så hvad man selv er vant til, mon ikke..

Jeg tror som så meget andet at børnene fungerer bedst når forældrene har det godt så godt vi alle gør som der er bedst for os..

Knus Eva..

Jeg kan jo ikke være andet en 100% enig

Anmeld

9. november 2009

Betina88

Du er slet ikk' skrap .. Man ska' altid holde en rutine som er sundt for barnet .-

Anmeld

10. november 2009

vatten

Da Mathias begyndte at spise grød ved omkring de 4 mdr lavede jeg også faste rutiner med ham. Og det blev da ved i lang tid, og jeg synes slet ikke det er skrapt.

Men jeg må da indrømme, jeg er glad for, at han ikke behøver sove og spiserutiner mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.