Flaske- eller ammebarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2009

SaNiNa

Nicklas var flaskebarnde første par dag da der overhovede ikke var ro eller nogen hjælp at hente på syghuset. men da vi kom hjem kæmpede jeg en brav kamp for at vi kunne begynde at amme hvilket osse kom til. og han fik vel 1 flaske om dagen i 14 efter følgende og så ammede jeg fuldt ud... er sikker på den dag i dag at hvis jeg ikke hvade været stædig hvade han været flakse barn hele vejen. og nu vil have overhovede ikke tage en flaske.

jeg tror måske grunden til det gør ondt når du ammer er du ikke får lagt rgtig til, det kan gøre så utrolig ondt, og de har letter ved at lave hul. jeg fik min sp til at vise mig hvordan nicklas skulle lægges til og flere forskellige stilliger,så jeg kunne finde ud af hvade der´var bedst for os.

men hvis det gør for ondt ville jeg nok vælge at give flaske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

UngMor83

Har 4 børn.

1. barn: Ammet 6uger, derefter flaske. Havde ikk mere mælk.

2. barn: Ammet 4uger, derefter flaske. Havde ikk mere mælk.

3.barn: Ammet 3uger, derefter flaske. Havde masser af mælk, men der var ingen næring i.

4. barn: Aldrig ammet overhovedet. Havde ingen mælk.

Alle mine børn er sunde og raske. Altså, har dog 3 ørebørn og den ene af dem har oz astme, men det har intet med det at gøre at de ikk har fået modermælk ved mig.

Og har haft problemer og smerter ved hvert barn under amning, inkl. svamp på vorter og brystbetændelse, aaaavvvvv.

Følg dit hjerte. Jeg vil ikk amme for enhver pris. Og får jeg flere børn, så er der ingen amning. Flaske fra dag 1.

Held og lykke med det

>> Sonja <<

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.