Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Nej, ikke lige nu i hvert fald. Var ved egen læge i dag, og spurgte ham, og som han sagde, skulle han egentlig anbefale det - men han synes absolut at vi skulle se tiden an. Han forstod i hvert fald godt, at jeg ikke var helt tryg ved den, og ville ikke tale for at jeg fik den nu og her. Og så er det et tilbud, og ikke en desideret anbefaling, som de f.eks. har givet risikogrupperne.
Har læst næsten alle debatter her og på Min-mave - bl.a. med et link til ugeskrift for læger, hvor der er en diskussion med både for og imod den. Og er man skeptisk, bliver man nok ved med at være det efter at have læst den.
Er bare ikke tryg ved den - synes det f.eks. er ubehageligt at vide, at medicinalfirmaet har fået lov til at fraskrive sig ansvaret.
Men altså - hvis det hele eksploderer, og der kommer nye fakta frem om som underbygger etvalg, vil jeg ikke afvise den. Men som udgangspunkt, så nej. Håndvask og min Neutral Håndsprit er mit våben
Har en bekendt, som fik af vide af sin læge, at vaccinationen var mest nødvendig for gravide i uge 30 og frem, sa kroppen er mest belastet der.
Anmeld