Corinna

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

676 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Rasmine

Hvad synes I om det navn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Juniors mor

ikke lige min smag......minder for meget om "corion", som jo ikke er et navn men noget heeeelt andet

Anmeld

9. november 2009

Nadi

Hvis det udtales på engelsk synes jeg det er meget fint, men ellers er det ikke lige mig.

Hva da, tænker du på at ta navneforandring??

Anmeld

9. november 2009

Rasmine

Nadi skriver:

Hvis det udtales på engelsk synes jeg det er meget fint, men ellers er det ikke lige mig.

Hva da, tænker du på at ta navneforandring??

Nej, men har hørt det et par gange indenfor de sidste par måneder, og ved ikke helt om en lille pige kunne hedde det?

(OG NEJ, ER IKKE PREGGY...)

Anmeld

9. november 2009

Kaufie

Har en tysk kollega, der hedder det - hun er sød og hjælpsom, så et ok navn - men....til en lille pige.......  naaaarh.... Ikke min lille pige ihvert fald.

Anmeld

9. november 2009

Nadi

Mebach skriver:

Nej, men har hørt det et par gange indenfor de sidste par måneder, og ved ikke helt om en lille pige kunne hedde det?

Det kunne hun jo i principet godt, men igen jeg har det altså lidt svært ved at folk i DK giver deres børn navne som skal udtales på engelsk. Og synes ikke lige det der navn lyder særlig godt på dansk.

Hvordan har du hørt det udtalt?? Altså med hurtig nn eller Co-ri-na? Ej fatter du hvad jeg skriver  

Anmeld

9. november 2009

Susan1978

i tyskland er det vist et ret brugt navn, da jeg boede der kendte jeg 2 der hed det.

jeg synes det er et ok navn, men ikke et jeg selv ville bruge.

Anmeld

9. november 2009

Lise

Det lyder som et øgenavn - ikke kælenavn - til en Carina. I'm not too crazy about it...

Anmeld

9. november 2009

Tynen

Får pludselig lyst til en Corona

Trine - Ikke øldrikker normalt

Anmeld

9. november 2009

Marco2

Jeg er holdt op med at have en mening om et navn før jeg kender mennesket bag.

For om jeg kan li' et navn eller ikke, hænger ofte sammen med en association eller én jeg kender/har kendt som hedder det.

Umiddelbart vil jeg ikke kalde MIT barn Corinna, men er der nogle andre der kalder deres barn det, fordi de synes det er det flotteste navn i verden, jamen så kan det barn jo ikke hedde andet...

AG - som selv kan huske en debat hvor en pige mente det var børnemishandling at kalde sit barn Emily

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.