Udvidet statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

Tikki

I dag: Malthe har fået MØB - øv, så har en barns sygedag. Har været til ørelægen med ham også, da han fik lagt dræn i fredags. Iza har jeg allerede hentet igen, da der ikke var personale nok i hendes vugger. Så i dag står den på hygge med ungerne.

Tirsdag: på arbejde og derefter have barnepige og ud i byen med min mand nogle timer

Onsdag: på arbejde - Være alene med ungerne pga en dykkerfanatisk mand

Torsdag: på arbejde og derefter skal vi alle til en fotograf og skal have taget nogle billeder af os alle. Vi har så "kæreste-aften", når børnene er lagt med rødvin og god mad.

Fredag: På arbejde og være alene med ungerne pga. dykkerfanatisk mand

Lørdag: Være alene med ungerne pga dykkerfanatisk mand

Søndag: Besøge nogle venner sammen med mand og unger

Så denne uge byder (heller) ikke på meget tid til mig selv  - hov må vist hellere snart gå til frisøren eller noget i den stil, så jeg husker mig selv lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Mie A

I dag - Netop hjemvendt fra møde med A-kassen

Tirsdag - Hygge hjemme med Símon

Onsdag - Burde gøre lidt rent og vaske noget tøj (Måske forbi og besøge min lille nevø, hvis moren og faren er friske nok)

Torsdag - Endnu et møde med A-kassen

Fredag - Slappe og og lave så lidt som muligt!!

Lørdag - Vandgymnastik og Halloween fest

Søndag - Højst sansynligt døje med en masse tømmermænd

Anmeld

9. november 2009

Monica

Lars og Gustav har ferie, så vi skal rigtig hygge oven på barnedåben i går...

Mandag: Har været en crazy dag, Tobias vil ikke sove og Gustav er pisse sur hele tiden...

Tirsdag: Gustav og jeg skal til tandlægen. Min mor tager med og holder Gustav i ørerne imen jge får lavet et hul....

Onsdag: Besøge en gammel veninde der er indlagt. Til lægen og ha sat spiral op. Afslutning i babysalmesang kl 17.

Torsdag: Måske i mødregruppe...

Fredag: Købe 117 fødselsdagsgaver..

Lørdag: Spise hos nogle venner - for første gang siden vi har fået Tobias...

Søndag: Min svigerinde fylder 30, så skal til fødselsdag...

Hva sker der for en uge... Jeg er allerede så træt at jeg overvejede at lukke øjnene da jeg kørte i bil tidligere...

Moni... som skal have pitabrød med  ristede pølsestykker til aften...

Anmeld

9. november 2009

Mary

Monica skriver:

Lars og Gustav har ferie, så vi skal rigtig hygge oven på barnedåben i går...

Mandag: Har været en crazy dag, Tobias vil ikke sove og Gustav er pisse sur hele tiden...

Tirsdag: Gustav og jeg skal til tandlægen. Min mor tager med og holder Gustav i ørerne imen jge får lavet et hul....

Onsdag: Besøge en gammel veninde der er indlagt. Til lægen og ha sat spiral op. Afslutning i babysalmesang kl 17.

Torsdag: Måske i mødregruppe...

Fredag: Købe 117 fødselsdagsgaver..

Lørdag: Spise hos nogle venner - for første gang siden vi har fået Tobias...

Søndag: Min svigerinde fylder 30, så skal til fødselsdag...

Hva sker der for en uge... Jeg er allerede så træt at jeg overvejede at lukke øjnene da jeg kørte i bil tidligere...

Moni... som skal have pitabrød med  ristede pølsestykker til aften...

Hey, er der skrevet i din kalender at jeg kommer efter den der vugge i morgen tirsdag mon? Ellers kan du bare stille den et sted, og så kan jeg overføre penge til dig  Men jeg ved ikke hvor du bor jo ligesom

Anmeld

9. november 2009

Anja

Mandag: job 8 - 16 og alene med børnene resten af dagen/aftenen

Tirsdag: job 8 -14, træne, hente børn og lave mad til manden kommer hjem

Onsdag: job 8 - 19 incl skolehjemsamtaler

Torsdag: 8 - 14, hente unger, aflevere dem til pasning hos Jonas´ mor kl 17.15 og så igen på job til skolehjemsamtaler til kl 21

Fredag: job 8 - 13, træne, være alene med børnene til kl19

Lørdag: FRI !! Aflevere børn til pasning kl 12 og så afsted mod KBH på hygge weekend med et vennepar, hvor vi skal på gourmet restaurant og overnatte på hotel

Søndag: sove længe for første gang i 100 år, køre hjem og hente børn og hygge med børnene resten af dagen  - og ja, så er der nok også lige lidt forberedelse som skal klares inden mandag morgen.

Anja  - som synes hun er rimeligt booket jobmæssigt denne uge  - og desværre var sidste uge lige så slem

Anmeld

9. november 2009

Mie A

Anja skriver:

Mandag: job 8 - 16 og alene med børnene resten af dagen/aftenen

Tirsdag: job 8 -14, træne, hente børn og lave mad til manden kommer hjem

Onsdag: job 8 - 19 incl skolehjemsamtaler

Torsdag: 8 - 14, hente unger, aflevere dem til pasning hos Jonas´ mor kl 17.15 og så igen på job til skolehjemsamtaler til kl 21

Fredag: job 8 - 13, træne, være alene med børnene til kl19

Lørdag: FRI !! Aflevere børn til pasning kl 12 og så afsted mod KBH på hygge weekend med et vennepar, hvor vi skal på gourmet restaurant og overnatte på hotel

Søndag: sove længe for første gang i 100 år, køre hjem og hente børn og hygge med børnene resten af dagen  - og ja, så er der nok også lige lidt forberedelse som skal klares inden mandag morgen.

Anja  - som synes hun er rimeligt booket jobmæssigt denne uge  - og desværre var sidste uge lige så slem

Jamen, tilgengæld har du da en fed weekend at se frem til.

Ej, hvor er jeg skide misundelig

Anmeld

9. november 2009

ivfmarie

Ha, der er ikke så meget at skrive... Jeg skal arbejde i morgen, til gym med ungerne kl 17. Resten af ugen har jeg fri - og har intet planlagt.. Nåh jo, jeg skal til ikast med hunden på torsdag, til en omgang proff-træning.

MArie - elsker at arbejde i weekenden, når det giver 5 sammenhængende fridage bagefter!

Anmeld

10. november 2009

birgittemarie

Mandag: vågnede til styg drøm, hvor husbond gravede i min mave. Viste sig at være lillebror selv, men lige ondt gjorde det. Tog til læge. Gik hjem og arbejdede et par timer, sov til middag, mens husbond og barn tog på juleudstilling, stod så op og arbejdede noget mere...

Tirsdag: Male soveværelse færdigt. Krydse fingre for, at husbonds feriepenge må udbetales på trods af sygedagpenge. Hvis og så fremt: På STOR-shopping. Ryde op i hele kahytten. Lave stærk Thairet til Morfar og Bedste, som kommer på besøg til aften.

Onsdag: Læse om uge 37 og svælge i, at det er ugen, hvor lillebror er færdigbagt og må fødes... Om aftenen besøg af Mormor og øve med band.

Torsdag: Sy og arbejde. Spekulere på, hvor jeg kan gå i legestue eller til gymnastik med aben. Komme til konklusionen, at det må vente til jeg har født. Have dårlig samvittighed over det.

Fredag: Fornøjes over udsigten til weekend. På legepladsrundfart med aben og hjem til aftensmadslavning og Disney Sjov. Alene hjemme med aben om aftenen. Spise meget is.

Lørdag: Her kunne jeg så godt tænke mig at føde. Ellers se mange film sammen med husbond efter abens sengegang.

Søndag: Her kunne jeg så godt tænke mig at føde, hvis jeg ikke fødte lørdag. Ellers spille spil, sy juletøj til lillebror og abe og bage boller.

Godnat piwer og tak for underholdende læsning i dag.

Anmeld

10. november 2009

ka li ja

hmm jeg starter så fra i dag

tirsdag: ringe til kommunen, fagforening, skrive mail til lægen... hente unger, og derefter ud og se min venindes lille ny baby

onsdag:ud i børner og dp med ungerne og hjem og lave nada!! prøve at få slappet af inden de skal hentes igen

ingen planer for resten af ugen, bortset fra at jeg skal  hygge mig med mine unger, indtil de skal aflevers søndag engang. vi skal nok på bibloteket en dag og på legeren hvis vejret er nogenlunde

kedelig uge, men nyder at vi ikke skal så meget når jeg har ungerne

Anmeld

10. november 2009

Siber

Mandag: Influenza

tirsdag: influenza

Onsdag: influenza

torsdag influenza

fredag: influenza

lørdag: SNart frisk

søndag: frisk?

Mandag på arbejde

= ligge i sengen, sofa, på madras på gulvet, med to syge tøser omkring mig. Plejes af manden

ret kedligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.