Mandag: vågnede til styg drøm, hvor husbond gravede i min mave. Viste sig at være lillebror selv, men lige ondt gjorde det. Tog til læge. Gik hjem og arbejdede et par timer, sov til middag, mens husbond og barn tog på juleudstilling, stod så op og arbejdede noget mere...
Tirsdag: Male soveværelse færdigt. Krydse fingre for, at husbonds feriepenge må udbetales på trods af sygedagpenge. Hvis og så fremt: På STOR-shopping.
Ryde op i hele kahytten. Lave stærk Thairet til Morfar og Bedste, som kommer på besøg til aften.
Onsdag: Læse om uge 37 og svælge i, at det er ugen, hvor lillebror er færdigbagt og må fødes... Om aftenen besøg af Mormor og øve med band.
Torsdag: Sy og arbejde. Spekulere på, hvor jeg kan gå i legestue eller til gymnastik med aben. Komme til konklusionen, at det må vente til jeg har født. Have dårlig samvittighed over det.
Fredag: Fornøjes over udsigten til weekend. På legepladsrundfart med aben og hjem til aftensmadslavning og Disney Sjov. Alene hjemme med aben om aftenen. Spise meget is.
Lørdag: Her kunne jeg så godt tænke mig at føde. Ellers se mange film sammen med husbond efter abens sengegang.
Søndag: Her kunne jeg så godt tænke mig at føde, hvis jeg ikke fødte lørdag. Ellers spille spil, sy juletøj til lillebror og abe og bage boller.
Godnat piwer og tak for underholdende læsning i dag.
Anmeld