hvad var/er dit barns yndlings...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2009

Camilla_a

Frey kan ikke undvære hans æsel, det er den fra peter plys. Han fik den af min mor og hendes mand den dag han blev født. Han sidder altid med den og har dens ene øre mellem hans næse og hans sut.

Lige et billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Caroline86 skriver:

legetøj, tæppe, ting!?

Tænker både som nyfødt, baby og som større barn...

Vi (kommende) forældre har jo et helt klart billede af hvad vores børn kommer til at ÆÆÆÆLSKE, så det køber vi. Men passer vores teorier? Mange børn er jo tilfredse med deres tilsuttede stofble og vil ikke bruge alt det dyre aktivitetslegetøj, tyggesager osv vi køber.

Hvad har Jeres babyer/børn været glade for? rangler, sutter, aktivitetslegetøj og -tæpper etc.

Del endelig Jeres erfaringer inden denne mor går endnu mere shop amok

Astrid elsker at udfordre sig med nyt legetøj, men hun har da sit ynglings- det er fx en lave (nok egentlig til lidt ældre børn, men snoren er go) men ellers bliver alting studeret ret nøje også mere end alm.
Men når Astrid skal sove er det en lille hvid katte-bamse der er et og alt, den får kys og bliver fægtet vildt med. Katte-bamsen, NUK-sut og en nuller (stofble) er hittet ved putte tid her
Af tøj er det i hvert fald ikke kjoler, men mere overalls. Og især nattøj, altså tøjer der ikke sidder for stramt, men heller ikke kravler op når nu man møffer/kravler rundt.
Men gode råd at have til den lille er: Tøjbamser med STORE øjne, en masse spejle (gerne i smårangler), og eller bare legetøj der hænger over baby (så baby kan øve at række ud efter noget)
Hvis man har trægulv er det en idé at have noget skridsikret under tæppet ellers er skumpuslebrikker fremragende. Det er i hensyn til når baby bliver så stor og vil til at trille og senere stå på alle 4'er...
Held og lykke med jeres babyer- det bliver spændene

Anmeld

9. november 2009

Mutti2

legetøj, tæppe, ting!?

Tænker både som nyfødt, baby og som større barn...

Vi (kommende) forældre har jo et helt klart billede af hvad vores børn kommer til at ÆÆÆÆLSKE, så det køber vi. Men passer vores teorier? Mange børn er jo tilfredse med deres tilsuttede stofble og vil ikke bruge alt det dyre aktivitetslegetøj, tyggesager osv vi køber.

Hvad har Jeres babyer/børn været glade for? rangler, sutter, aktivitetslegetøj og -tæpper etc.

Del endelig Jeres erfaringer inden denne mor går endnu mere shop amok

Her er var min datters ultimative yndlingslegetøj fra hun var 5½ måned (da hun begyndte at kravle), til hun var omkring 1½.... hun bruger den stadig, men dog ikke så meget som før

Et genialt stykke legetøj

FISHER PRICE MUSIC CHAIR :

Knus Pernille

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2009

Munder

Da Andrea var lille var det helt klart hendes Bellino Birangle, der hittede

BELLINO birangle

Hun elskede den, specielt vingerne der knitrer.

Anmeld

9. november 2009

TbCp

Til Livas første jul, da hun var 4 mdr. gammel, fik hun en bamse fra Kaloo af farmor og farfar. Den har fulgt hende lige siden. Jeg købte senere en kaloo bamse mere og den er et lige så stort hit.
I Odense zoo købte jeg en stor tigerbamse som også altid er med
Så de 3 dejlig bløde bamser er Livas yndligsting som hun sover med hver nat

Anmeld

9. november 2009

A.

ja men mathinus kan ikke leve uden sin gule "tiger" han skal har den over alt.han fik den fra min søs da vi kom jeg fra sygehuset efter jeg har født og siden da er det hans bedste ven..

sp vi har 3 sådan bamser og dem kan man ikke købe mere så vi skal passe godt på den ellers får vi problem

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor er det sjovt at høre om jeres guldklumpers yndlingsting

håber der kommer endnu flere beretninger

Anmeld

9. november 2009

frk andreasen

da min datter var ca 8 mdr til halvanden havde hun en bamse hund. hun elskede den, den var med over alt.. men desværre tabte hun den en dag ud af klapvognen.hun græd i flere nætter efter den det var så synd.. så hun har ikke fundet en ny yndlings ting endnu.. det var frygtelig. vi satte sedler op med billede på men ingen henvendt sig. der var også en lille dusør på bamsen men desværre ingen held. men hun har med tiden glemt hendes lille bamse hund.

men hun har den grønne og den røde teletubies og en kaj bamse de er helt klart en succes når hun skal sove.. men ingen stikker hendes hund..

nåhh ja.. hun har da en ynglings ting mere når hun skal sove.

3 sutter.. en til munden en til at gnubbe under næsen og en til at holde i den anden hånd

tanja 21+1

Anmeld

10. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Vil lige vise billede af den larve som jeg fortalte om..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2009

millesofie

hej )

vores dreng her hjemme (min lille bror) fik først en ynglings ting da han var omkring 1½ år

da købte mormor en tøj bamse til ham og den har hængt ved hans side lige siden, dog mest i sitioationer hvor han er lidt utryk men også til leg og når han skal sove

det er nok vores skyld at han er glad for den da vi altid har husket at tage den med og talt om den som en person, det har i hver fald hjulpet ham til at holde mere af den

jeg venter mig nu og jeg har købt sutteklude og alt det halløj der ellers høre til os første gang fødende, men bamsen har jeg ventet med for jeg synes det er for tidligt (får jo nok også rigeligt ved fødslen)

tilgengæld sover jeg med suttekludene, for hørte et sted at baby bedre ville kunne lide den hvis den lugtede bekendt

håber det var til hjælp

mvh mille-sofie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.