hvad var/er dit barns yndlings...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.132 visninger
32 svar
0 synes godt om
9. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

legetøj, tæppe, ting!?

Tænker både som nyfødt, baby og som større barn...

Vi (kommende) forældre har jo et helt klart billede af hvad vores børn kommer til at ÆÆÆÆLSKE, så det køber vi. Men passer vores teorier? Mange børn er jo tilfredse med deres tilsuttede stofble og vil ikke bruge alt det dyre aktivitetslegetøj, tyggesager osv vi køber.

Hvad har Jeres babyer/børn været glade for? rangler, sutter, aktivitetslegetøj og -tæpper etc.

Del endelig Jeres erfaringer inden denne mor går endnu mere shop amok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2009

Moderator

Idun er - modsat mor - ikke sådan et barn der har ynglingsting. Det er meget forskelligt og der har ikke været en ting gennem hendes barndom... En bamse, sutteklud eller noget.

JEG derimod har min elskede BAMMER Som har boet, levet og sovet med mig siden jeg var 5 år gammel

Idun ved og respekterer at Bammer er MOARS hehe. Men hun elsker at kramme ham. Måske kan hun mærke at der ligger 25 års kærlighed begravet i ham? Og det er derfor han er dejlig. FOr hun elsker ham også. Men han er MOARs 

Jeg fik ham af min moster Dorthemus da jeg var syg som 5 årig og han fulgte mig på operationsstuen. Inden da havde jeg flere gange været ved at hugge ham, fordi han jo boede hos min moster jo.

Men Idun er desværre ikke sådan et ynglings-tings-barn. Og jeg som et ynlings-tings-menneske har lidt svært ved at forstå det faktisk.. mmm...

Anmeld

9. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Grine og var selv den støreste shopper til min datter da jeg ventede hende og er det stadig og hun er snart 6:0)

Asta har aldrig gidet sutteklue bamser osv da hun var spæd, det er først kommet omkring 3 år:0) Hun har i det hele taget aldrig været stor fan af legetøj, ville hellere bare mosle med mig.

Idag gider hun stadig ikke legetøj. Hendes væreslse står til pynt:0)

Nu venter vi barn nr to, og må sige at nu er alt anderledes. Gik amok til Asta, lavede bærne værelse, havde alt klart og thaj hvor meget var det lgie vi vik brugt værelse, ting osv:0) ikke så meget, så denne gang bliver det helt anderledes:0)

Som du selv skriver så har vi store forestillinger, og vi har som forældre idag ALT til vores børn inden de kommer ud:0)

Mit råd, slap af og køb ikke for meget inden. Man kan nemt købe sig fatiig i ting man ALDRIG får brugt:0)

Vent til jeres vidunder er kommet, og så prøv jer lidt frem:0)

Knus

Anmeld

9. november 2009

Rasmine

En slatten hovedpude, og der må IKKE være betræk på!

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Zafir skriver:

Idun er - modsat mor - ikke sådan et barn der har ynglingsting. Det er meget forskelligt og der har ikke været en ting gennem hendes barndom... En bamse, sutteklud eller noget.

JEG derimod har min elskede BAMMER Som har boet, levet og sovet med mig siden jeg var 5 år gammel

Idun ved og respekterer at Bammer er MOARS hehe. Men hun elsker at kramme ham. Måske kan hun mærke at der ligger 25 års kærlighed begravet i ham? Og det er derfor han er dejlig. FOr hun elsker ham også. Men han er MOARs 

Jeg fik ham af min moster Dorthemus da jeg var syg som 5 årig og han fulgte mig på operationsstuen. Inden da havde jeg flere gange været ved at hugge ham, fordi han jo boede hos min moster jo.

Men Idun er desværre ikke sådan et ynglings-tings-barn. Og jeg som et ynlings-tings-menneske har lidt svært ved at forstå det faktisk.. mmm...

årh!

Jeg har også bare nogle bamser som har fulgt mig hele livet. og det er MINE!

Anmeld

9. november 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

årh!

Jeg har også bare nogle bamser som har fulgt mig hele livet. og det er MINE!

Bammer sover stadig i mine arme, når jeg er alene hjemme om natten hehe ... SELVOM jeg fylder 31 liiiiige om lidt hehe

Han er også blevet opereret indimellem siden jeg var barn... Når hans arme eller ben har været ved at falde af

Anmeld

9. november 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

legetøj, tæppe, ting!?

Tænker både som nyfødt, baby og som større barn...

Vi (kommende) forældre har jo et helt klart billede af hvad vores børn kommer til at ÆÆÆÆLSKE, så det køber vi. Men passer vores teorier? Mange børn er jo tilfredse med deres tilsuttede stofble og vil ikke bruge alt det dyre aktivitetslegetøj, tyggesager osv vi køber.

Hvad har Jeres babyer/børn været glade for? rangler, sutter, aktivitetslegetøj og -tæpper etc.

Del endelig Jeres erfaringer inden denne mor går endnu mere shop amok

Julie har ikke rigtig været vild med noget... Vi havde købt en aktivitets tæppe til hende, det brugte vi få gange...

Det hun er mest er til, er hendes sutter, hunden og vores snore i tøjet...

Anmeld

9. november 2009

CarinaSB

Noah er vild med en bestemt stofble Og den må ikk være vasket. Han kan ikk sove hvis den ikk ligger ved hans øre ..

Anmeld

9. november 2009

Vingummien

Blød bamse. vi købte Gloria fra madagaska den der flodhest og den erhan hel vild med, han sover med den og den kommer med op når han står op

Anmeld

9. november 2009

Misjelle

Min søn kan ikke sove uden sin Kaj-bamse, tror den har den helt rette størrelse til ham og massere af dele der kan tygges og nusses .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.