Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

Nadi

Kaufie skriver:

hvorfor da???

Fordi jeg fik et mega søvnundeskuds hormon raseri anfald.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Tynen

Nadi skriver:

Åhha.. Men for fanden!
Det kan ske for selv den bedste

(Trine - Der tog samme road i søndags da Stella gav mig en på siden af hovedet efter min pædagogiske enetale til trodsigt og bundhysterisk barn)

Anmeld

11. november 2009

Kaufie

Nadi skriver:

Det er heldigvis ikke de enkelte anfald, der former vores børn - men hvordan de oplever os 95% af tiden, hvor vi er rolige, omfavnenede, forstående, omsorgsfulde, kærlige og helt igennem naturlige mødre

til dig

Anmeld

11. november 2009

Nadi

Tynen skriver:

Åhha.. Men for fanden!
Det kan ske for selv den bedste

(Trine - Der tog samme road i søndags da Stella gav mig en på siden af hovedet efter min pædagogiske enetale til trodsigt og bundhysterisk barn)

I know, men fik sgu bare så dårlig samvittighed bagefter. Og bagefter ligger den lille purk og siger elsker far, elsker mor, mor elsker mig, far elsker mig, mor elsker far og far elsker mor 

Anmeld

11. november 2009

Nadi

Kaufie skriver:

Det er heldigvis ikke de enkelte anfald, der former vores børn - men hvordan de oplever os 95% af tiden, hvor vi er rolige, omfavnenede, forstående, omsorgsfulde, kærlige og helt igennem naturlige mødre

til dig

Åh det havde jeg godt nok lige brug for at høre  Tusind tak søde Kaufie, hvor er det skønt at man har jer når man bare har lyst til at grave sig ned i et hul.

Anmeld

11. november 2009

Kaufie

Nadi skriver:

I know, men fik sgu bare så dårlig samvittighed bagefter. Og bagefter ligger den lille purk og siger elsker far, elsker mor, mor elsker mig, far elsker mig, mor elsker far og far elsker mor 

Klog dreng du har - og sød.....

...men sikkert også lige så møgirriterende som alle de andre unger af og til.

Vi er kun mennesker selvom vi er blevet forældre.

Anmeld

11. november 2009

Lise

Lise - griner lidt over Bacons Gaffel tape, mens hun tager sig sammen til at hente yngel hjem fra vuggestuen, inden hun skal til 24.-ugers undersøgelse på trods af hun kun er 22+6. Har, by the way, købt ind til korsstingsnissejuletræstæppe, og glæder sig nu til yngel skal i seng. Ved ikke om hun skulle have sprunget sidste stykke information over, og er nu lidt nervøs for om folk har ændret syn på hende.  

Anmeld

11. november 2009

Rasmine

Kaufie skriver:

til dig

Eh Kaufie, tror du skrev forkert...?

Mener du ikke 5% af tiden?

Mette - som er rolig igen nu, slapper jeg mere af skider jeg sgu i bukserne

Anmeld

11. november 2009

Rasmine

Nadi skriver:

Behøver man være ramt af hormoner, for at få et anfald?

Mette - som i bund og grund ikke er god til småbørn 

Anmeld

11. november 2009

ivfmarie

Marie - der helt sikkert har ændret syn på Lise efter det sidste stykke information ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.