Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2009

linemus

Line - der råt sluger alle jeres små beskeder (her er da en mulighed for at følge med) og griner lidt ved tanken om sønnen med den stærke selvtillid da han imorges tog afsked med lillesøster: "jeg kan godt forstå Signe elsker mig så meget".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2009

Susan1978

Susan - sulten - skal vist ha nogen kanelknækbrød med ost  til gonatlæsningen..  snaks i morgen.

Anmeld

12. november 2009

Helle30

Helle - der er glad for, hun gik i seng halv elleve i går. Har lige spist morgenmad sammen med Louise, og nu skal køkkenet lige ordnes.

Anmeld

12. november 2009

Lise

Lise - synes det er lidt hårdt i længden at være deltidssygemeldt gravid mor (med ondt i maven og besked på afslapning) til 2-årigt hængetræ samtidig med 2-årigs far har lagt sig med influenza, og dermed meldt sig ud af samfundet. Især når 2-årigt barn ikke vil sove om natten, og man skal op tidligt sådan en dag som idag og på arbejde HELE dagen  

Anmeld

12. november 2009

Tut

Mette - Synes at det er skønt at se at den i dag siger 36+6

Anmeld

12. november 2009

Millebasse

Camilla - som er godt træt af at vi nu har fundet fugtskader to steder mens vi renoverer!!!

Anmeld

12. november 2009

Muffinmus

Maria- som synes det er synd for Camilla og Line og som skal ind til BYEN---the big Viborg og hygge med sig selv i dag:-)

Anmeld

12. november 2009

Rasmine

Mette - som sammen med ungerne er stået op for en time siden og som alle 3 tager en fridag. Btw: der er HOMEMADE  boller i ovnen...

Anmeld

12. november 2009

ivfmarie

Marie - håber at bestå dagens forældretest: at passe to syge børn, der ikke føler sig syge!!

Anmeld

12. november 2009

Siber

ivfmarie skriver:

Marie - håber at bestå dagens forældretest: at passe to syge børn, der ikke føler sig syge!!

Der er jeg også lige nu! er allerede ved at gå op i limningen

Hurra for NRK SUPER

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.