Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2009

ivfmarie

Marie - sender de varmeste tanker til søde Kalaha, der slet slet ikke har fortjent at have det så trælst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2009

Lene76

Lene- som har storshoppet i bilka... fixet adventskrans... og pakket alle de mange ting væk vi fik købt.

syntes osse det er træls for Kalaha, håber i får løst det hele på en måde så i alle 4 kan få det godt igen.

Anmeld

1. december 2009

Kaufie

Mette,  KUNNE måske godt være taget på job i dag, men.... hovedet er tungt, hulrummet mellem næse og øjne føles underligt, der er slet ikke pyntet op til jul, ej heller gjort rent til oppyntning.... og min arbejdsmotivation er omvendt proportionalt dalende med antal arbejdsdage tilbage...

Anmeld

1. december 2009

Mary

Maria - oplever noget sært da lugten på loftet og lugten af spejlrens pludselig tiltager mig så meget, at jeg bruger ekstra lang tid på at aflevere risengrød til nissen, og spejlrens bliver lige nu brugt til at pudse vinduer i*Snuuuuuuuus*. Aahhh 

Anmeld

1. december 2009

ivfmarie

Marie - der fik julepyntet en lillesmule i går... og faktisk kom helt i julemood  

Anmeld

1. december 2009

Joan ( Smallie )

Joan som lige om lidt er på vej ud og hente ny bil

Anmeld

1. december 2009

Millebasse

Camilla - som lige har fået en p-bøde!! Nedern!!

Anmeld

1. december 2009

Kaufie

Mette, nu med støvfrie radiatorer....

"Thank you, Fisterkost og thank you, Panodil"

Anmeld

1. december 2009

ivfmarie

Marie - at work, men snart med fri... synes at det er maje syndt for Camilla med en bøde - I DECEMBER for cryin out!! Som om der ikke var nok at bruge pengene til!

Anmeld

1. december 2009

Nadi

Nadi - hjemme med bræksyg søn og skidesyg mand  + min egen preggy-kvalme!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.