Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Helle30 skriver: Glæd dig over, at du ikke bor i England så. - Helle, som så ikke fatter, hvad der sker for FB. Kunne ikke komme ind i går, og kan ikke komme ind i dag. Er det kun mig?
Glæd dig over, at du ikke bor i England så.
- Helle, som så ikke fatter, hvad der sker for FB. Kunne ikke komme ind i går, og kan ikke komme ind i dag. Er det kun mig?
jeg kan heller ik komme ind nu.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ivfmarie skriver: Marie.. Takker Tynen for det sidste ord.. ellers var det da vist en status besked til dagbogen
Marie.. Takker Tynen for det sidste ord.. ellers var det da vist en status besked til dagbogen
Man lærer efterhånden at vægte hvert et ord og sætning man skriver herinde
Susan1978 skriver: jeg kan heller ik komme ind nu.
Jeg kan heller ikke.. Hvad ligner det ikke når man skal ind og snage om Tut har født
Camilla - burde komme igang og lave bare en lille smule, men sofaen hænger fast!!
Tynen skriver: Man lærer efterhånden at vægte hvert et ord og sætning man skriver herinde
Nadi - som har sovet il 9:30 idag og som har kastet op til morgen og vil nu lige hænge lidt ud på nettet inden der skal vaskes tøj, luftes hund og vaskes op.
for at Tut er igang med at føde!! Det er da så spændende...
Mette - har netop installeret varme William foran flimmer med Cars.... Må dog komme når han råber "tør' nææææs'" hvert andet minut.
Kaufie skriver: Mette - har netop installeret varme William foran flimmer med Cars.... Må dog komme når han råber "tør' nææææs'" hvert andet minut.
same old..her siger han...tørre næse mor, jeg er snottet...hulk hulk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128