Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2009

birgittemarie

Synes det er synd for Marie, men rart hun havde det bedre i morges, at Lisens mave er flot, at Trynen er sjov, at Tina har ret i at manden naturligvis aldrig kunne få lyst til det samme og at Trut garanteret er henne at føde!

Birgitte - som har pyntet til jul med lykkelig jubelskrige-pige hele dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2009

ivfmarie

Marie - wooow.. svar nr 401.. Viiiildt! Endnu engang tak til Tynen for guldtråden over alle guldtråde!!

Anmeld

22. november 2009

Tynen

ivfmarie skriver:

Marie - wooow.. svar nr 401.. Viiiildt! Endnu engang tak til Tynen for guldtråden over alle guldtråde!!

Over 400 svar er dælme godt gået!

Trine - Der ellers fortrød op til flere gange efter at jeg havde oprettet den inden de første svar kom!

Anmeld

22. november 2009

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Over 400 svar er dælme godt gået!

Trine - Der ellers fortrød op til flere gange efter at jeg havde oprettet den inden de første svar kom!

Syntes det er en fed tråd og måske vi ska lave en for hver uge så den ikke bliver ALT for LANG. Ja altså tråden

Anmeld

22. november 2009

Stumpen

Anja-lige lavet madplan for næste uge.. NU skal jeg tage mig 100 % sammen 

Anmeld

22. november 2009

Susan1978

Susan som ikke har været på hele dagen.. men håber TUT har født, og som selv skal sove rigtig meget lige nu, og som synes det var skægt at holde julefrokost i motionscentret igår, første gang jeg har dansset rundt mellem motionsmaskiner. haha  og som lige er kommet hjem fra Hillerød, efter besøg hos veninde med nice datter.

Anmeld

23. november 2009

Tynen

Trine - Med våde bukser.. Hvad sker der for regn??!!

Anmeld

23. november 2009

Helle30

Tynen skriver:

Glæd dig over, at du ikke bor i England så.

- Helle, som så ikke fatter, hvad der sker for FB. Kunne ikke komme ind i går, og kan ikke komme ind i dag. Er det kun mig?

Anmeld

23. november 2009

Muffinmus

Maria- der er SÅÅÅÅ træt af syge unger og som har brug for en dag ALENE til at sove snart!

Anmeld

23. november 2009

ivfmarie

Tynen skriver:

Marie.. Takker Tynen for det sidste ord.. ellers var det da vist en status besked til dagbogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.