Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Susan1978 skriver: Susan som lige har spist banan/chokomuffins med mayonaise i.. hihi.. de smagte sgu egentlig meget godt..
Susan som lige har spist banan/chokomuffins med mayonaise i.. hihi.. de smagte sgu egentlig meget godt..
Ad det lyder godt nok rigtig ulækkert
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Joan som igen er hjemme efter en god gang træning med Heidi.
Nadi skriver: Tror du ikke bare du skal have fjernet de mandler?? Jeg kan godt sige dig jeg døjede med hævede mandler i hele min barndom, så snart det bare blev lidt koldt i vejret kunne jeg regne med at de hævede og jeg var syg i en uge og nåede lige at komme ovenpå før de hævede igen. Efter jeg har fået dem fjernet har jeg været meget mindre syg, og det er skønt ikke at skulle døje med de skiderikker!
Tror du ikke bare du skal have fjernet de mandler??
Jeg kan godt sige dig jeg døjede med hævede mandler i hele min barndom, så snart det bare blev lidt koldt i vejret kunne jeg regne med at de hævede og jeg var syg i en uge og nåede lige at komme ovenpå før de hævede igen.
Efter jeg har fået dem fjernet har jeg været meget mindre syg, og det er skønt ikke at skulle døje med de skiderikker!
bette skriver: snooooorrrrk zzzzzZZZZ heidi som har været oppe siden halv 5... aagghhh så sov dog dreng...
snooooorrrrk zzzzzZZZZ heidi som har været oppe siden halv 5... aagghhh så sov dog dreng...
Åhhh er han ved at blive syg?
Anja - hjemme med en febersyg og møg snottet Esther
Trine - Har fået den gode søvn i nat med 2 mega snottede børn i sengen Ironi kan være anvendt - For at sige det pænt opgav jeg kl. 0412
AG - stornyder al den tid jeg har inden jeg skal starte nyt job, og med datter der først står op kl. 8, og så skal jeg ha' vovsen til dyrelæge til det årlige tjek/vacc i dag....og.... SÅ ER DET WEEKEND!!!!
karina - nyder livet for tiden
in loooove, og med snarligt nyt hjem, og ren afslapning lige nu
ka li ja skriver: karina - nyder livet for tiden in loooove, og med snarligt nyt hjem, og ren afslapning lige nu
dejligt at høre...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128