Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

Mie A

Mie - der virkelig vil nyde de sidste dage herhjemme, inden jeg skal starte job den 1. februar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Stumpen

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan der har fået smidt begge ungerne i kanen, sat manden til at rydde væk efter aftensmad og selv vil gå ud og kigge om hjullejet på bilen er gået eller det bare er noget jeg syntes jeg kan høre.

Den fordeling er sku i orden

Anja -der har ondt i ryggen

Anmeld

19. januar 2010

Joan ( Smallie )

Stumpen skriver:

Den fordeling er sku i orden

Anja -der har ondt i ryggen

Joo men nu lavet jeg jo maden så kan de jo ikke passe jeg skal rydde det væk også. Og nu har jeg mere forstand på biler end manden så er det vist lige så nemt jeg kigger på den.

Joan som brugte morgen på at lave en blæsemotor til naboens gamle gummiged.

Niels bliver rigtig glad når vi skal over og sætte din i. Han mener stald katten og gummigeden står inde i maskinhuset og hygger. Så var jeg ved at høre ham ad om det var sådan man lavet minilæsser men det vil han ikke svare på.

Anmeld

19. januar 2010

Anja

Mie A skriver:

Mie - der virkelig vil nyde de sidste dage herhjemme, inden jeg skal starte job den 1. februar.

Troede du var jobsøgende ??? Har du fået job ??

Anmeld

19. januar 2010

Hyner

Henriette -glæder sig til at se chefen der går undercover på dr1 sammen med the one and only...

Anmeld

19. januar 2010

Mie A

Anja skriver:

Troede du var jobsøgende ??? Har du fået job ??

Det er jeg desværre stadig - men har fået job (med løntilskud) i Holbæk kommune - Jobcenteret for at det ikke skal være løgn!! Det bliver nice at komme igang, men skod at der ikke kommer flere penge på kontoen. Men de mente, at der var gode muligheder for at jeg kunne blive, hvis kemien var der

Anmeld

19. januar 2010

Anja

Mie A skriver:

Det er jeg desværre stadig - men har fået job (med løntilskud) i Holbæk kommune - Jobcenteret for at det ikke skal være løgn!! Det bliver nice at komme igang, men skod at der ikke kommer flere penge på kontoen. Men de mente, at der var gode muligheder for at jeg kunne blive, hvis kemien var der

Det lyder sørme godt !

Anmeld

19. januar 2010

ka li ja

ivfmarie skriver:

JUHUUUUU!!!

og hvad sker der egentlig den 20.feb??

jeg skal til bryllup ved min veninde det bliver sååå godt

Anmeld

19. januar 2010

Susan1978

Susan- som i aften kl. 18:45 måtte køre 30 km for at komme i føtex og finde et par nye termostøvler, da der var gået hul i dem vi havde arvet og jo ikke havde andre støvler til Emil..

så lækre termostøvler med foer til 100kr blev det til.

men så blev det også til et fedt legekøkken i  1års gave til venindens datter..

Anmeld

19. januar 2010

bette

Mebach skriver:

Arj, hvor får man sådan en kat, eller rettere hvad koster den?

Er der flere?

har lagt en annonce ind i køb og salg.. og finder lige et link til noget billeder af dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.